آنروا: روزانه 37 کودک در غزه مادر خود را از دست می دهند

آنروا: روزانه ۳۷ کودک در غزه مادر خود را از دست می‌دهند

آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) اعلام کرد بر اثر حمله رژیم صهیونیستی به غزه که از هفتم اکتبر ادامه دارد، روزانه 37 کودک مادر خود را از دست می دهند.

به گزارش اوبیکو، آنروا امروز جمعه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت، در این حمله مستمر رژیم صهیونیستی تاکنون بیش از 10 هزار زن شهید و 19 هزار تن دیگر زخمی شده اند.

به نقل از روسیا الیوم، آنروا با اشاره به شرایط وخیم زنان غزه اعلام کرد: شرایط وحشتناک است، بیش از 155 هزار زن باردار یا شیرده در تامین آب و لوازم بهداشتی با مشکل شدید مواجه هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر به بمباران مناطق مختلف نوار غزه ادامه می دهد و بر اساس داده های فلسطینی و سازمان ملل، ویرانی و قحطی عظیمی بر جای گذاشته است که جان کودکان و سالمندان را گرفته است.

براساس آمار جدید، تعداد شهدای جنگ غزه از هفت اکتبر تاکنون به 34 هزار و 622 نفر و تعداد مجروحان به 77 هزار و 867 تن رسید.

پایان خبر اوبیکو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آنروا: روزانه 37 کودک در غزه مادر خود را از دست می دهند" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آنروا: روزانه 37 کودک در غزه مادر خود را از دست می دهند"، کلیک کنید.