افزایش 15 درصدی جذب دانشجو در دانشگاه آزاد آزادشهر

افزایش ۱۵ درصدی جذب دانشجو در دانشگاه آزاد آزادشهر

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر از افزایش 15 درصدی جذب دانشجو در این واحد دانشگاهی خبر داد.

محمدمهدی نادری، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری اوبیکو از افزایش 15 درصدی جذب دانشجو در این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد: واحد آزادشهر برای ششمین سال متوالی سیر صعودی دانشجو داشته و میزان افزایش جذب دانشجو نسبت به سال 1397 بیش از 35 درصد است.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر 28 اردیبهشت 1367 با سه رشته کارشناسی معارف اسلامی و علوم اجتماعی و آموزش ابتدایی در ساختمان استیجاری آغاز به کار کرد و اکنون در سی و ششمین بهار علمی خود قرار دارد و با توجه به ظرفیت های مناسب شرق استان گلستان، امکانات و تجهیزات بسیار خوب در حوزه های آزمایشگاهی (برق ـ صنایع غذایی ـ میکروبیولوژی ـ شیمی ـ عمران ـ مکانیک، کامپیوتر) به تعداد 12 آزمایشگاه و کارگاه و داشتن 68 هزار و 300 جلد کتاب فارسی، 29 هزار و 658 جلد کتاب مرجع، 12 هزار و 142 جلد کتاب لاتین در کتابخانه ای با مساحت 512 مترمربع به عنوان مکانی بسیار مناسب برای علاقه مندان به تحصیل در شمال کشور به شمار می رود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر بیان کرد: تغییر رویکرد های این واحد دانشگاهی به سمت دانشگاه کارآفرین در کنار آموزش و پژوهش، روند پذیرش و جذب دانشجو را در واحد آزادشهر چندین برابر کرده و در سال 1397 تعداد دانشجو 4 هزار و 200 نفر بوده که با همدلی مثال زدنی از سال 1397 با جذب حداکثری و رشد قابل توجه مواجه شده و تعداد دانشجو در سال 1403 به 5 هزار و 557 نفر رسیده است.

نادری مطرح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر علاوه بر ماموریت های آموزشی تلاش دارد با گسترش رشته های دانشکده مهارتی و کارآفرینی و ایجاد آموزش های کوتاه مدت، در ارتقا و کارآفرینی دانشجویان و همچنین همکاری و تعامل با بخش صنعت و کشاورزی در استان گلستان گام های موثری بردارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افزایش 15 درصدی جذب دانشجو در دانشگاه آزاد آزادشهر" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افزایش 15 درصدی جذب دانشجو در دانشگاه آزاد آزادشهر"، کلیک کنید.