برسی بازوی افزایش طول مجیک آرم ایلکین مدل ilkeen iMagic Extension Arm Ball 50

نقدر و برسی

برسی بازوی افزایش طول مجیک آرم ایلکین مدل ilkeen iMagic Extension Arm Ball 50

بازوی افزایش طول مجیک آرم ایلکین مدل ilkeen iMagic Extension Arm Ball 50

ایلکن iMagic Extension Arm Ball 50 با دو ست توپ 25 میلی متری و طول 7.6 سانتی متر ابزاری مناسب برای ایجاد بازوهای دلخواه در سیستم ماژولار بازو جادویی ایلکین می باشد. با استفاده از این بازو می توان دو سر توپ iMagic Arm را به هم متصل کرد. در نتیجه امکان تنظیم ارتفاع و موقعیت تجهیزات جانبی نصب شده بر روی دوربین با آزادی بیشتری فراهم می شود.

دو محل پیچ 20-¼ اینچی و سه محل پیچ 16-3/8 اینچی بر روی این محصول تعبیه شده است که بنا به سلیقه کاربر می توان از آنها برای اتصالات مختلف استفاده کرد. سرهای توپ دارای اوبیکو و موم لاستیکی هستند و اتصالات محکم و بدون لغزش ایجاد می کنند.

این محصول سبک بوده و به دلیل کیفیت ساخت بالا از عمر خوبی برخوردار است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی بازوی افزایش طول مجیک آرم ایلکین مدل ilkeen iMagic Extension Arm Ball 50" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی بازوی افزایش طول مجیک آرم ایلکین مدل ilkeen iMagic Extension Arm Ball 50"، کلیک کنید.