برسی خیمه نور Godox مدل LSD40

نقدر و برسی

برسی خیمه نور Godox مدل LSD40

خیمه نور Godox مدل LSD40

شرکت گودوکس گودوکس یکی از معروف ترین شرکت های فعال در زمینه تولید تجهیزات نورپردازی عکاسی و فیلمبرداری می باشد. محصولات این شرکت هم از نظر ساخت و هم از نظر فنی از کیفیت بالایی برخوردار هستند. این امر باعث شده است که از تجهیزات Godox در انواع پروژه های حرفه ای و آماتور استفاده شود. از دیگر ویژگی های این برند نوآوری در تولید محصول و قرار دادن ویژگی های خاص در محصولات است که آن را از رقبای خود متمایز می کند.

چادر نوری Goodex LSD40 ابزاری ایده آل برای عکاسی از محصولات است. در قسمت داخلی آن 2 ردیف چراغ LED تعبیه شده است که امکان حرکت و تنظیم دقیق زاویه تابش را برای شما فراهم می کند. توان این محصول 40 وات است و می توانید شدت نور آن را از 10000 به 11000 لومن تغییر دهید. همچنین امکان کنترل هر ردیف LED به صورت جداگانه وجود دارد. برای عکاسی از محصولات می توانید از این دستگاه برای عکاسی هم از جلو و هم از بالا استفاده کنید. بنابراین دست کاربر در عکاسی باز خواهد بود. استاندارد CRI این چادر نور گودکس بالای 96 و استاندارد TLCI بالای 98 است که دقت نور بسیار خوبی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. شکل ظاهری محصول به صورت مکعب مربع و طول هر ضلع آن 40 سانتی متر می باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی خیمه نور Godox مدل LSD40" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی خیمه نور Godox مدل LSD40"، کلیک کنید.