برسی رینگ لایت ۱۸ اینچی جی ماری مدل FM-18R همراه با میکروفون یقه ای Jmary MC-R2

نقدر و برسی

برسی رینگ لایت ۱۸ اینچی جی ماری مدل FM-18R همراه با میکروفون یقه ای Jmary MC-R2

رینگ لایت ۱۸ اینچی جی ماری مدل FM-18R همراه با میکروفون یقه ای Jmary MC-R2

رینگ لایت Jay Marie FM-18R یک چراغ حلقه ای کارآمد و کم حجم است که از توان خروجی 55 وات استفاده می کند. در قسمت داخلی حلقه این محصول 3 اسلات گوشی هوشمند تعبیه شده است و 3 عدد جا گوشی موبایل نیز همراه محصول ارائه شده است. این هولدرها چکش خوار هستند و به کاربر این امکان را می دهند که گوشی موبایل خود را در زاویه دلخواه روی حلقه قرار دهد. به کمک این هولدرها می توانید گوشی های موبایل با عرض 6 تا 8 سانتی متر را روی حلقه قرار دهید. این هولدرها قابلیت چرخش 360 درجه به اطراف را نیز دارند.

یکی از ویژگی های مهم جیماری FM-18R کنترل بی سیم آن است که از طریق ریموت کنترل همراه دستگاه انجام می شود. با استفاده از این ریموت می توانید قدرت خروجی دستگاه را تنظیم کرده یا دمای رنگ آن را تغییر دهید. همانطور که در بالا اشاره شد توان خروجی این رین لایت برابر با 55 وات بوده و دمای رنگ آن در محدوده 2900 تا 6500 درجه کلوین قابل تنظیم می باشد.

قطر داخلی این محصول 45 سانتی متر و قطر خارجی آن 54 سانتی متر است همچنین وزن محصول برابر با 1765 گرم و بدنه آن از پلاستیک ABS ساخته شده است. به این ترتیب می توان گفت با محصولی روبرو هستیم که اگرچه ویژگی های موثری دارد اما دارای ابعاد و وزن مناسبی است که جابجایی و استفاده از رینگ لایت را بسیار آسان می کند. FM-18R برای تغذیه نیاز به برق مستقیم دارد و برای این منظور یک سیم برق در نظر گرفته شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی رینگ لایت ۱۸ اینچی جی ماری مدل FM-18R همراه با میکروفون یقه ای Jmary MC-R2" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی رینگ لایت ۱۸ اینچی جی ماری مدل FM-18R همراه با میکروفون یقه ای Jmary MC-R2"، کلیک کنید.