برسی سافت باکس پرتابل Godox سایز ۸۰x۱۲۰ سانتیمتر همراه گرید

نقدر و برسی

برسی سافت باکس پرتابل Godox سایز ۸۰x۱۲۰ سانتیمتر همراه گرید

سافت باکس پرتابل Godox سایز ۸۰x۱۲۰ سانتیمتر همراه گرید

شرکت گودوکس گودوکس یکی از معروف ترین شرکت های فعال در زمینه تولید تجهیزات نورپردازی عکاسی و فیلمبرداری می باشد. محصولات این شرکت هم از نظر طراحی و هم از نظر عملکرد فنی کیفیت بالایی دارند. این امر باعث شده است که از تجهیزات Godox در انواع پروژه های حرفه ای و آماتور استفاده شود. از دیگر ویژگی های این برند نوآوری در زمینه تولید محصول و قرار دادن ویژگی های خاص در محصولات است که آن را از رقبای خود متمایز می کند.

گودوکس در طراحی سافت باکس قابل حمل 80×120 سانتی متری گودوکس با توری خود سعی کرده محصولی مناسب برای عکاسان حرفه ای ارائه کند که ضمن داشتن کارایی بالا و وزن سبک، به راحتی قابل حمل و راه اندازی باشد. سافت باکس های ارائه شده توسط این شرکت گزینه ای ایده آل برای نورپردازی پرتره، مد و موارد دیگر هستند. با استفاده از سافت باکس گودوکس می توانید مطمئن باشید که نور طبیعی، ملایم و گسترده ای خواهید داشت که کنتراست آن بسیار کاهش یافته است. همانطور که در بالا ذکر شد یکی از ویژگی های قابل توجه این سافت باکس قابلیت راه اندازی سریع و آسان آن است و مانند بسیاری از سافت باکس های معمولی از روش های پیچیده نصب و راه اندازی پیروی نمی کند. محصول فوق دارای پایه Bowens نیز می باشد تا بتوان فلاش و سایر لوازم نورپردازی را به راحتی به آن وصل کرد. این محصول دارای یک شبکه و دو دیفیوزر است تا عکاس کنترل دقیق تری بر نور داشته باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی سافت باکس پرتابل Godox سایز ۸۰x۱۲۰ سانتیمتر همراه گرید" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی سافت باکس پرتابل Godox سایز ۸۰x۱۲۰ سانتیمتر همراه گرید"، کلیک کنید.