برسی سه پایه نور Godox مدل 210B

نقدر و برسی

برسی سه پایه نور Godox مدل 210B

سه پایه نور Godox مدل 210B

شرکت گودوکس گودوکس یکی از معروف ترین شرکت های فعال در زمینه تولید تجهیزات نورپردازی عکاسی و فیلمبرداری می باشد. محصولات این شرکت هم از نظر ساخت و هم از نظر فنی از کیفیت بالایی برخوردار هستند. این امر باعث شده است که از تجهیزات Godox در انواع پروژه های حرفه ای و آماتور استفاده شود. از دیگر ویژگی های این برند نوآوری در تولید محصول و قرار دادن ویژگی های خاص در محصولات است که آن را از رقبای خود متمایز می کند.

سه پایه سبک گودوکس مدل 210B برای استفاده با تجهیزات نورپردازی حرفه ای مناسب است. وزن این محصول 1 کیلوگرم بوده و دارای حداکثر ارتفاع 210 سانتی متر و حداقل ارتفاع آن 50 سانتی متر می باشد به علاوه ستون اصلی آن دارای 3 قسمت بوده و دارای قفل های پیچی می باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی سه پایه نور Godox مدل 210B" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی سه پایه نور Godox مدل 210B"، کلیک کنید.