برسی فرستنده بی سیم Godox مدل X2T مناسب برای سونی

نقدر و برسی

برسی فرستنده بی سیم Godox مدل X2T مناسب برای سونی

فرستنده بی سیم Godox مدل X2T مناسب برای سونی

شرکت گودوکس گودوکس یکی از معروف ترین شرکت های فعال در زمینه تولید تجهیزات نورپردازی عکاسی و فیلمبرداری می باشد. محصولات این شرکت هم از نظر طراحی و هم از نظر عملکرد فنی کیفیت بالایی دارند. این امر باعث شده است که از تجهیزات Godox در انواع پروژه های حرفه ای و آماتور استفاده شود. از دیگر ویژگی های این برند نوآوری در تولید محصول و قرار دادن ویژگی های خاص در محصولات است که آن را از رقبای خود متمایز می کند.

فرستنده بی سیم گودوکس مدل X2T نیز از این امر مستثنی نبوده و از نظر ساخت و کارایی کیفیت بالایی دارد. این محصول یک ماشه بی سیم است که برای کار با دوربین های سونی طراحی شده است. ماشه بی سیم فوق از قابلیت TTL پشتیبانی می کند و آن را به ابزاری موثر برای استفاده در عکاسی حرفه ای تبدیل می کند. فرکانس کاری آن برابر با 2.4 گیگاهرتز و دارای قابلیت HSS تا 1/8000 ثانیه است. برد این محصول 100 متر است و با استفاده از 32 کانال و 5 گروه ارتباطی بی سیم می توان به تجهیزات دیگر متصل شد. از طریق یک کفش به دوربین متصل می شود و دارای یک پورت همگام سازی 3.5 میلی متری و یک پورت USB-C بر روی آن است. این محصول همچنین از 2 باتری قلمی سایز AA تغذیه می کند. یک صفحه نمایش LCD در پشت محصول وجود دارد که می توانید از آن برای مشاهده و اعمال تنظیمات استفاده کنید. این صفحه نمایش دارای نور پس زمینه نیز می باشد که امکان استفاده از آن را در محیط های کم نور فراهم می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی فرستنده بی سیم Godox مدل X2T مناسب برای سونی" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی فرستنده بی سیم Godox مدل X2T مناسب برای سونی"، کلیک کنید.