برسی فرستند و گیرنده Godox X1N مخصوص NIKON به سفارش S&S

نقدر و برسی

برسی فرستند و گیرنده Godox X1N مخصوص NIKON به سفارش S&S

فرستند و گیرنده Godox X1N مخصوص NIKON به سفارش S&S

کیت ماشه رادیویی X1-N TTL محصول Godox است و شامل گیرنده و فرستنده است. این کیت برای دوربین های نیکون طراحی شده است تا بتوان از آن برای نورپردازی با سیستم E-TTL/ETTL II و با فلاش های مختلف در سرعت های شاتر بالا و بدون نیاز به نورسنجی مجزا استفاده کرد. این سیستم بی سیم 2.4 گیگاهرتزی با دوربین های نیکون و فلاش هایی که از TTL/ETTL II پشتیبانی می کنند سازگار است.

فرستنده ماشه فلاش بی سیم X1R-N TTL برای دوربین های نیکون

با فرستنده بی سیم Godox می توانید فلاش های مختلف را با آزادی عملی بیشتر و بسیار آسان تر کنترل کنید. این فرستنده که در فرکانس 2.4 گیگاهرتز کار می کند با دوربین های نیکون سازگار است تا بتواند نورسنجی و نورسنجی را به صورت خودکار مدیریت کند و فلاش ها را با دوربین در سرعت های شاتر بالا همگام کند.

فرستنده فلاش رادیویی بی سیم X1R-N TTL دارای برد 100 متر است و می تواند امواج وای فای را بدون افت یا تاخیر به گیرنده X1 یا گیرنده داخلی فلاش های گودوکس ارسال کند. فرکانس این فرستنده را می توان روی یکی از 32 کانال مختلف تعریف شده برای آن تنظیم کرد و از عدم تداخل فرکانس آن با دستگاه ها و فرستنده های دیگر اطمینان حاصل کرد. یکی دیگر از ویژگی های مهم این فرستنده فلاش رادیویی قابلیت تقسیم فلاش های مختلف به 5 گروه مختلف و کنترل همزمان آنها است. علاوه بر این با تنظیم تنظیمات حالت نسبت فلاش می توانید روشنایی فلاش ها را به طور همزمان و متناسب با گروه های دیگر تغییر دهید. به عنوان مثال اگر توان خروجی گروه 1 نصف شود توان خروجی گروه 2 و 3 به طور خودکار نصف می شود.

به لطف X1R-N TTL که دارای یک صفحه نمایش LCD با نور پس زمینه است می توانید پارامترهای نوردهی مانند تاخیر همگام سازی را حتی در تاریک ترین شرایط مشاهده و تنظیم کنید.

گیرنده بی سیم X1R-C TTL برای دوربین های نیکون

این گیرنده گودوکس برای فلاش های مجهز به قابلیت E-TTL/ETTL II طراحی و ساخته شده است که گیرنده رادیویی داخلی ندارند و یا گیرنده آنها قابلیت اتصال به فرستنده Godox X1 را ندارد. گیرنده و فرستنده اطلاعات را در فرکانس استاندارد 2.4 گیگاهرتز دریافت می کنند و برد هر کدام حدود 100 متر است. این گیرنده با فرستنده X1 سازگار است و می توان از آن برای شروع فلاش استفاده کرد. گیرنده X1 در 15 کانال و پنج گروه مختلف کار می کند. این عملکرد به عکاسان اجازه می دهد تا از فلاش های مشابه در یک مکان استفاده کنند و هنگام کار همزمان با آنها هیچ وقفه ای ایجاد نشود.

گیرنده TTL X1R-N با سرعت بسیار بالا تا 1/8000 ثانیه با شاتر دوربین همگام می شود که برای عکاسی در محیط های روشن بسیار مفید است. می توانید از بین حالت های TTL Manual MULTI و نسبت فلاش انتخاب کنید. از دیگر ویژگی های این گیرنده می توان به پشتیبانی از تنظیم قدرت فلاش و اندازه نوردهی با نسبت های مختلف اشاره کرد. به این ترتیب شما قادر خواهید بود میزان شار نور هر یک از آنها را در هنگام استفاده از چندین فلاش کنترل کنید تا به نسبت دلخواه چشمک بزنند. نکته دیگری که قابل ذکر است سازگاری کامل TTL X1R-N با حالت عکاسی استروبوسکوپی است. گیرنده X1R-N TTL همچنین دارای پایه ای است که اتصال آن را به کفش داغ تضمین می کند. همچنین دارای یک پورت USB است که از طریق آن می توان سیستم عامل دستگاه را به روز کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی فرستند و گیرنده Godox X1N مخصوص NIKON به سفارش S&S" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی فرستند و گیرنده Godox X1N مخصوص NIKON به سفارش S&S"، کلیک کنید.