برسی فلاش استودیویی پروفوتو مدل Profoto A2

نقدر و برسی

برسی فلاش استودیویی پروفوتو مدل Profoto A2

فلاش استودیویی پروفوتو مدل Profoto A2

کمپانی Profoto با معرفی فلاش های استودیویی B1 B2 و D1 توانست تحسین بسیاری از عکاسان حرفه ای را برانگیزد. از آنجایی که مدتی از معرفی این هد لایت ها می گذرد این کمپانی بزرگ با معرفی Monolight D2 سعی در تکرار موفقیت نسخه های قبلی داشت. پروفوتو در فرآیند طراحی و ساخت D2 دو بار روی سرعت رعد و برق تمرکز کرد و موفق شد D2 را در رتبه دوم قرار دهد.

این فلاش در دو نسخه 500 و 1000 ژول عرضه خواهد شد و مدلی که ارائه می کنیم نسخه قدرتمندتر 500 ژول می باشد که دارای لامپ مدل سازی 300 وات نیز می باشد. علاوه بر این زمان بارگذاری مجدد D2 بین 0.03 تا 0.6 ثانیه است. یکی دیگر از ویژگی های برجسته که این فلاش را به یکی از سریع ترین ها تبدیل می کند مدت زمان نوردهی آن است که در حالت Freeze به 1/63000 ثانیه می رسد. به لطف این قابلیت می توانید اجسام متحرک را در تصاویر خود منجمد کنید و جلوه های ویژه منحصر به فردی را به تصاویر خود اضافه کنید. Profoto D2 می تواند 20 بار در ثانیه در حالت پشت سر هم چشمک بزند. همانطور که از یک فلاش قدرتمند در این سطح انتظار می رود D2 از HSS پشتیبانی می کند و با سرعت شاتر بالا تا 1/8000 ثانیه همگام می شود. همچنین می توانید خروجی فلاش را تا 10 استاپ از 1 تا 500 ژول تنظیم کنید.

علاوه بر عملکردهای نوردهی متنوع و کارآمدی که این فلاش Profoto از آن استفاده می کند D2 به لطف گیرنده رادیویی داخلی AirTTL از قابلیت کنترل خوبی برخوردار است که می تواند زمان تنظیم نور و فلاش را به صورت بی سیم به حداقل برساند. این گیرنده بر روی فرکانس استاندارد 2.4 گیگاهرتز کار می کند و امکان انتخاب 8 کانال و 6 گروه مختلف را دارد. همچنین برد این گیرنده حدود 100 متر است. در پشت Profoto D2 یک صفحه نمایش LCD با وضوح بالا قرار دارد که کنترل و تنظیم فلاش را آسان و لذت بخش می کند. شرکت سازنده در هنگام معرفی این فلاش اشاره کرد که D2 با بیش از 120 ابزار شکل دهنده نور سازگار است و خریداران آن طیف وسیعی از این تجهیزات را در اختیار خواهند داشت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی فلاش استودیویی پروفوتو مدل Profoto A2" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی فلاش استودیویی پروفوتو مدل Profoto A2"، کلیک کنید.