برسی فلاش استودیویی Godox مدل MS200 با گارانتی یک ساله

نقدر و برسی

برسی فلاش استودیویی Godox مدل MS200 با گارانتی یک ساله

فلاش استودیویی Godox مدل MS200 با گارانتی یک ساله

فلاش استودیویی Godox MS200 دارای حداکثر قدرت تخلیه 200 ژول است. این فلاش مجهز به لامپ هالوژن استودیویی 150 وات می باشد. با این لامپ مدلسازی می توانید نور مورد نظر خود را به خوبی بسازید و به راحتی روی سوژه فوکوس کنید. دمای رنگ این محصول 5600 کلوین و زمان بازیابی بین 0.1 تا 1.8 ثانیه خواهد بود. همچنین مدت زمان انتشار نور آن بین 1/2000 تا 1/800 ثانیه متغیر است.

عدد راهنمای گودوکس MS200 برابر با 53 متر می باشد. این بدان معناست که در ISO 100 و در فاصله یک متری از فلاش تا سوژه، عدد دیافراگم باید 53 تنظیم شود. توان خروجی فلاش را می توان از 1.1 تا 1.32 حداکثر توان خروجی تنظیم کرد و به دلخواه رسید. روشنایی برای همگام سازی فلاش با شاتر، MS200 مجهز به چشمی اپتیکال و درگاه کابل همگام سازی است تا فلاش را مستقیماً از طریق کابل به خود دوربین متصل کند. علاوه بر این، این فلش مجهز به گیرنده رادیویی بی سیم است که با فرستنده های رادیویی گودوکس سازگار است. به این ترتیب می توانید با استفاده از 32 کانال و 16 گروه ارتباط بی سیم داشته باشید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی فلاش استودیویی Godox مدل MS200 با گارانتی یک ساله" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی فلاش استودیویی Godox مدل MS200 با گارانتی یک ساله"، کلیک کنید.