برسی فلاش استودیویی Godox مدل QS600II با گارانتی یک ساله

نقدر و برسی

برسی فلاش استودیویی Godox مدل QS600II با گارانتی یک ساله

فلاش استودیویی Godox مدل QS600II با گارانتی یک ساله

فلاش godox qs-600 II یک فلاش استودیویی با نور روز و دمای نور 5600 کلوین است. طراحی پیشرفته آن در کنار امکانات مقرون به صرفه، این فلاش را به یک انتخاب هوشمندانه و اقتصادی تبدیل کرده است. از ابتدایی ترین ویژگی های این فلاش می توان به زمان بازیابی 0.3-1.5 ثانیه و حداقل زمان نوردهی 1/2000 ثانیه اشاره کرد. خروجی این فلاش از حداکثر مقدار تا 1/32 حداکثر خروجی در 50 سطح مختلف قابل تنظیم است. لامپ مدل سازی 150 وات همچنین دارای حالت قرارگیری نور متناسب است که شدت نور آن را می توان از 5 تا 100 درصد تنظیم کرد. تنظیمات این دستگاه از طریق دکمه های پنل پشتی به راحتی قابل دسترسی بوده و تمامی اطلاعات بر روی صفحه نمایش قابل مشاهده است. گزینه های ماشه برای این فلاش عبارتند از کابل همگام سازی، دکمه تست و ماشه slave. فلاش godox qs-600 II از یک سیستم ارتباط رادیویی یکپارچه 32 کاناله از نوع X1 استفاده می کند که با خرید جداگانه یکی از فرستنده های بی سیم XT16، FT16 یا X1 نیز قابل استفاده است. این فلاش همچنین مجهز به عملکرد ضد قبل از فلاش است و برای استفاده با دوربین های نقطه و عکس یا انواع دیگری که از پیش فلاش استفاده می کنند مناسب است. این فلاش استودیویی 2.9 کیلوگرم وزن دارد و حتی با دو فلاش دیگر به راحتی جابه جا خواهد شد. استفاده از Mount Bowens در این فلش امکان استفاده از لوازم جانبی Godex یا سایر شرکت های استفاده کننده از این سیستم را می دهد. این سری فلاش قابلیت تنظیم زاویه نصب را دارد و با برق شهری سازگار است.

سیستم X بی سیم یکپارچه 2.4 گیگاهرتز

برای استفاده از این عملکرد کافی است از یک ماشه X1 یا XT16 نوع TTL یا یک کنترل از راه دور FT16 استفاده کنید. قدرت دستگاه، نور مدل سازی، شلیک فلاش و بسیاری از عملکردهای دیگر را می توان از راه دور کنترل کرد. این سیستم از 32 کانال رادیویی و 16 گروه برای دسته بندی آنها استفاده می کند.

خنک کننده و تابش فلاش کوتاه

سری QSII می تواند در 0.3 تا 1.5 ثانیه بازیابی شود و زمان نوردهی فلاش را می توان از 1/800 تا 1/2000 ثانیه تنظیم کرد.

تنظیم دقیق قدرت

قدرت فلاش Godox qs-600 II از 1/32 تا حداکثر توان (6 استاپ) در 50 سطح مختلف با فاصله 0.1 قابل تنظیم است.

لامپ مدل سازی 150 وات در 3 حالت خاموش، متناسب و درصد (از 5 تا 100 درصد) قابل تنظیم است.

Slave Trigger Modes

این فلاش استودیویی دارای 3 حالت خاموش S1 و S2 برای شلیک slave می باشد. فلاش را می توان با دوربین هایی که یک پیش فلاش ساطع می کنند همگام سازی کرد.

آسان برای استفاده

مجهز به دکمه های چند منظوره و صفحه کلید

صفحه نمایش قابل خواندن برای نمایش تنظیمات و عملکردهای دستگاه

ایمن و قابل اعتماد

مجهز به لوله فلاش شیشه ای و پوشش نور مدلینگ و عایق انرژی دقیق.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی فلاش استودیویی Godox مدل QS600II با گارانتی یک ساله" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی فلاش استودیویی Godox مدل QS600II با گارانتی یک ساله"، کلیک کنید.