برسی فلاش رودوربینی گودوکس مدل Godox V860 III مناسب برای دوربین های کانن

نقدر و برسی

برسی فلاش رودوربینی گودوکس مدل Godox V860 III مناسب برای دوربین های کانن

فلاش رودوربینی گودوکس مدل Godox V860 III مناسب برای دوربین های کانن

مشاهده و خرید فلاش فیرینگ مدل گودکس Ving V860 III

سیستم انتقال رادیویی فلش قدرتمند پر سرعت و داخلی V860 III آن را به یک فلاش مریخ نورد با کیفیت بالا تبدیل کرد. این فلش با سیستم TTL کاملاً سازگار است و دارای ویژگی ها و قابلیت های پیشرفته است. این فلاش از سیستم رادیویی بی سیم انحصاری Godex است که X این نام همچنین نشان می دهد که این سیستم در تسلط یا فرونشاندن فلاش در فواصل مختلف بسیار مؤثر است. لازم به ذکر است که این فلاش با وجود عدد راهنمای 197 در ISO 100 و برد 200 متر یک فلاش قدرتمند محسوب می شود. این محصول دارای باتری داخلی لیتیوم یونی است که با هر بار شارژ کامل انرژی مورد نیاز برای 480 فلاش را با تمام توان تامین می کند.

این فلاش را می توان به جلو عقب چپ و راست کج کرد. همچنین از طریق پشتیبانی سیستم TTL این فلاش را می توان با سرعت بالا همگام سازی کرد و برای جبران نوردهی استفاده کرد. علاوه بر این می توان از این فلاش به عنوان Master یا Optical Slave استفاده کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی فلاش رودوربینی گودوکس مدل Godox V860 III مناسب برای دوربین های کانن" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی فلاش رودوربینی گودوکس مدل Godox V860 III مناسب برای دوربین های کانن"، کلیک کنید.