برسی فلاش رودوربینی Yongnuo مدل YN862C مخصوص دوربین های کانن

نقدر و برسی

برسی فلاش رودوربینی Yongnuo مدل YN862C مخصوص دوربین های کانن

فلاش رودوربینی Yongnuo مدل YN862C مخصوص دوربین های کانن

فلاش Yongnuo YN862C کاملاً با سیستم های ماشه 2.4 گیگاهرتزی E-TTL و E-TTL II Canon سازگار است. این محصول منبع نور پیشرفته دوربین های کانن است و با شماره راهنما 60 متر در ISO 100 و زوم 200 میلی متر گزینه مناسبی برای دوربین های مجهز به سنسور فول فریم می باشد. نور انعکاسی نیز به لطف گزینه های مختلف برای چرخش این محصول در جهات افقی و عمودی امکان پذیر است.

همگام سازی این فلش برای شلیک بی سیم آن توسط سیستم های رادیویی TTL به عنوان master یا slave علاوه بر روش استاندارد نوری انجام می شود. زمان شارژ مجدد این فلاش حدود 1.5 ثانیه است و تنظیمات پر سرعتی برای همگام سازی پرده اول و دوم دارد. عملکرد Multi-Flash Stroboscopic این امکان را فراهم می کند که چندین فلاش را برای یک نور روشن کنید. این محصول دارای باتری داخلی لیتیوم یونی بر روی این فلاش قابل شارژ است و با هر بار شارژ کامل تا 700 شات فلاش تمام توان را پشتیبانی می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی فلاش رودوربینی Yongnuo مدل YN862C مخصوص دوربین های کانن" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی فلاش رودوربینی Yongnuo مدل YN862C مخصوص دوربین های کانن"، کلیک کنید.