برسی فلاش رو دوربینی Yongnuo مدل YN660

نقدر و برسی

برسی فلاش رو دوربینی Yongnuo مدل YN660

فلاش رو دوربینی Yongnuo مدل YN660

فلاش YN660 محصول شرکت Yongnuo می باشد و به لطف شماره راهنما بالا و سیستم بی سیم 2.4 گیگاهرتزی به یک ابزار نورپردازی بسیار موثر در پروژه های کوچک و سیار تبدیل شده است. سیستم بی سیم این فلاش دوربین با سایر مدل ها مقایسه می شود. کاربر می تواند اتصال دوربین خود را در مجموع 6 گروه و در 16 کانال مختلف در برد 100 متری تنظیم کند تا به عنوان ماشه دوربین اصلی و فلاش مانند YN560-IV، YN560-III، RF602، RF603 II و همگام سازی شده استفاده شود. RF605 از طریق عملکرد بی سیم و تابع.

برای دستیابی به روشنایی بالا و کنتراست نور بالا، فلاش دوربین YN660 به گونه ای طراحی شده است که عدد راهنمای آن برابر با 66 است. محدوده زوم این فلاش از 20 تا 199 میلی متر برای دستیابی به بهترین – خوب است. و نوردهی مطلوب در فواصل مختلف. علاوه بر این، برای نوردهی نزدیک تر، می توانید از پخش کننده فلاش روی دوربین نیز استفاده کنید و حداقل فاصله سوژه تا فلاش را به 14 میلی متر کاهش دهید.

برای تنظیم زاویه و موقعیت نور، YN660 به گونه ای طراحی شده است که قابلیت کج شدن از 7 تا 90 درجه و چرخش 270 درجه را دارد. به لطف این ویژگی، کاربر کنترل گسترده ای در تنظیم موقعیت منبع و نور سوژه خواهد داشت.

این فلاش از چهار باتری قلمی سایز AA به عنوان منبع تغذیه استفاده می کند و امکان شارژ مجدد پس از تخلیه کامل در 3 ثانیه را فراهم می کند. علاوه بر این، یک پورت برای اتصال دوربین به منبع خارجی و یک پورت PC برای همگام سازی دوربین با فلاش از طریق کابل در بدنه این فلاش داخلی در نظر گرفته شده است.

یکی دیگر از ویژگی های YN660 وجود نمایشگر LCD است که از طریق آن می توانید پارامترهای نور را مشاهده و تنظیم کنید. در عین حال، توان خروجی فلاش را می توان از 1.1 تا 1.128 با واحد 1.3 EV یا همان مقدار نوری تنظیم کرد.

لازم به ذکر است که برای اتصال بی سیم دوربین به فلاش باید از فلش رادیویی مخصوص استفاده شود که با فلاش دوربین و دوربین سازگار بوده و باید جداگانه تهیه شود. در غیر این صورت، اتصال فلاش به دوربین فقط از طریق هات شو یا کابل همگام سازی امکان پذیر خواهد بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی فلاش رو دوربینی Yongnuo مدل YN660" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی فلاش رو دوربینی Yongnuo مدل YN660"، کلیک کنید.