برسی فلاش پرتابل گودوکس مدل Godox AD600BM با گارانتی یک ساله

نقدر و برسی

برسی فلاش پرتابل گودوکس مدل Godox AD600BM با گارانتی یک ساله

فلاش پرتابل گودوکس مدل Godox AD600BM با گارانتی یک ساله

فلاش استودیویی Wisrtro AD600 BM محصولی از گودکس است و برای عکاسانی طراحی شده است که علاوه بر نور استودیو، نیاز به حمل نورهای خود به بیرون از آتلیه عکاسی دارند. این فلاش از یک باتری 8700 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه استفاده می کند و با حداکثر توان تا 500 بار قابل استفاده است. یکی دیگر از ویژگی های مهم این فلاش امکان استفاده از ریموت کنترل برای کنترل از راه دور تمامی عملکردهای فلاش است. به لطف سیستم بی سیم داخلی 2.4 گیگاهرتز، می توانید تریگرهای رادیویی X1 و X-t32 را با این فلاش همگام سازی کنید و کنترل فلاش را از راه دور در دست بگیرید. این ویژگی به ویژه برای عکاسانی که با لنزهای تله فوتو و طبیعتاً از فواصل دور با فلاش های خود کار می کنند بسیار مهم است. زیرا قابلیت تغییر تمامی تنظیمات فلاش را از راه دور با ریموت کنترل دارند. این کنترل از راه دور نه تنها تنظیمات فلاش را تغییر می دهد بلکه می تواند به عنوان یک ماشه نیز استفاده شود. البته لازم به ذکر است که این رادیو تریگرها در محصول موجود نمی باشند و باید جداگانه خریداری شوند.

قدرت فلاش Wisrtro AD600 BM< برابر با 600 ژول است و شدت نور از 1 به 1.256 و در 9 پاور استاپ قابل تغییر است. این فلاش همچنین دارای حالت استروب است که امکان چشمک زدن مداوم را فراهم می کند. اگر از یک ماشه فلاش پرسرعت مانند X1 استفاده می کنید (به همراه فلاش ارائه نمی شود)، می توانید سرعت همگام سازی این فلاش را از 1/200 تا 1/8000 تنظیم کنید. هنگامی که از این فلاش استفاده می کنید، می تواند با ماشه رادیویی و سایر فلاش ها در 4 کانال مختلف همگام شود. علاوه بر این، Wisrtro AD600 BM به یک سنسور نوری نیز مجهز شده است تا بتوان فلاش را از طریق یک slave نوری با سایر نورها هماهنگ کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی فلاش پرتابل گودوکس مدل Godox AD600BM با گارانتی یک ساله" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی فلاش پرتابل گودوکس مدل Godox AD600BM با گارانتی یک ساله"، کلیک کنید.