برسی فون کاغذی SAVAGE کد رنگی Evergreen 18-12

نقدر و برسی

برسی فون کاغذی SAVAGE کد رنگی Evergreen 18-12

فون کاغذی SAVAGE کد رنگی Evergreen 18-12

کرکره غلتکی سبز Videtone Seamless Evergreen 18-12 محصولی از شرکت آمریکایی Savage می باشد. از این گوشی می توان به عنوان پس زمینه برای عکاسی پرتره استودیویی و عکس محصول استفاده کرد. برای سهولت کار با نورپردازی، سطح این پرده با زبری و کاملاً ضد انعکاس طراحی شده است. رنگ خنثی و خاکستری این گوشی آن را برای قرار دادن به عنوان پس زمینه در زمینه های مختلف و رایج عکاسی مناسب می کند.

پرده های کاغذی ویدتون 2.73 متر عرض و 11 متر طول دارند و می توان از آنها برای قرار دادن در استودیوهایی با اندازه های مختلف استفاده کرد.

تراکم این پرده کاغذی حدود 163 گرم بر متر مربع و ضخامت آن 7.6 میل می باشد. گوشی Evergreen 18-12 دور استوانه ای به قطر 5.4 سانتی متر پیچیده شده است و می توان آن را روی پایه یا رول بار مناسب نصب کرد. البته نگهدارنده رول باید جداگانه تهیه شود. علاوه بر این گوشی کاغذی، یک سیلندر پلاستیکی نیز در نظر گرفته شده است که بدون نگرانی از کثیف شدن و آسیب دیدن گوشی، می توان گوشی را در آن جمع کرد و قرار داد و نگهداری کرد. اگر از صفحه نمایش گوشی استفاده نمی کنید، بهتر است آن ها را جمع کنید و به صورت افقی روی زمین در یک قاب پلاستیکی قرار دهید تا به شکل گوشی آسیبی نرسد.

گوشی های Videtone Seamless با استفاده از مواد بدون اسید و سازگار با محیط زیست ساخته می شوند و کاملاً قابل بازیافت هستند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی فون کاغذی SAVAGE کد رنگی Evergreen 18-12" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی فون کاغذی SAVAGE کد رنگی Evergreen 18-12"، کلیک کنید.