برسی میز عکاسی ایلکین مدل ilkeen Binar Assist Kit

نقدر و برسی

برسی میز عکاسی ایلکین مدل ilkeen Binar Assist Kit

میز عکاسی ایلکین مدل ilkeen Binar Assist Kit

کیت کمکی Ilkeen Binar یک دستیار همه کاره برای عکاسان حرفه ای است. با سوراخ های اندازه (38 عدد M8، 3/8 اینچ و ¼ اینچ) امکان جابجایی تجهیزات مختلف مانند جابجایی قطعات پازل بر روی این محصول وجود دارد. بسیاری از لوازم جانبی مانند آداپتورها، هارد دیسک، رم ریدر، پاور بانک و غیره. به راحتی روی این میز عکاسی قرار می گیرد. در نتیجه، اتصال لپ تاپ با طیف گسترده ای از تجهیزات جانبی برای عکاسی حرفه ای امکان پذیر می شود.

میز عکس Ilkeen Binar Assist Kit از آلیاژ آلومینیوم مرغوب ساخته شده و دارای دوام و طول عمر بالا می باشد. امکان نصب این میز عکاسی بر روی سه پایه های مختلف، پایه های نور و پایه چرخ وجود دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میز عکاسی ایلکین مدل ilkeen Binar Assist Kit" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میز عکاسی ایلکین مدل ilkeen Binar Assist Kit"، کلیک کنید.