برسی نورسنج سکونیک مدل Sekonic i-346

نقدر و برسی

برسی نورسنج سکونیک مدل Sekonic i-346

نورسنج سکونیک مدل Sekonic i-346

نورسنج Sekonic i-346 محصولی کوچک، سبک و با کاربری آسان است که نور را در ترازوهای Lux و Foodcandles اندازه گیری می کند. این محصول ابزاری موثر برای کنترل نور در محیط کار یا محیط های دیگر می باشد.

Seonic i-346 می تواند نور منعکس شده را در یکی از 3 حالت اندازه گیری کند: تک، پیوسته یا با تاخیر تا 60 ثانیه. نتایج این اندازه گیری ها بر روی ترازو و ترازو لوکس قابل نمایش است و می توانید این اطلاعات را در صفحه نمایش بزرگی که در جلوی این محصول قرار دارد مشاهده کنید. Sekonic i-346 از یک باتری قلمی قلمی برای تغذیه استفاده می کند و می تواند تا 20 ساعت با آن کار کند. همچنین در صورت روشن ماندن دستگاه پس از 4 دقیقه عدم فعالیت به صورت خودکار خاموش می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی نورسنج سکونیک مدل Sekonic i-346" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی نورسنج سکونیک مدل Sekonic i-346"، کلیک کنید.