برسی نور باتومی RGB گودوکس مدل Godox TL180

نقدر و برسی

برسی نور باتومی RGB گودوکس مدل Godox TL180

نور باتومی RGB گودوکس مدل Godox TL180

چراغ باتومی گودوکس TL180 را مشاهده و خریداری کنید

چراغ باتومی گودوکس TL180 یک لامپ قابل حمل مناسب برای استفاده در فضاهای بسته می باشد. طول این محصول 182 سانتی متر است که امکان تنظیم دمای نور از 2700 تا 6500 درجه کلوین با استانداردهای CRI 96 و TLCI 98 وجود دارد. این محصول برای فیلمسازی تولید محتوا فیلمبرداری و عکاسی انتخابی مناسب است و می تواند به عنوان نور اصلی یا نور پرکننده فضا برای تصاویر استفاده شود.

حداکثر خروجی این چراغ در فاصله 1 متری 729 لوکس است و با هر بار شارژ باتری داخلی می توان تا 2.5 ساعت با حداکثر روشنایی از آن استفاده کرد. امکان کنترل این نور از طریق اپلیکیشن کنترلر DMX یا ریموت کنترل وجود دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی نور باتومی RGB گودوکس مدل Godox TL180" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی نور باتومی RGB گودوکس مدل Godox TL180"، کلیک کنید.