برسی نور تیوبی ژیون-تک مدل Zhiyun FIVERAY V60 Bi-Color

نقدر و برسی

برسی نور تیوبی ژیون-تک مدل Zhiyun FIVERAY V60 Bi-Color

نور تیوبی ژیون-تک مدل Zhiyun FIVERAY V60 Bi-Color

چراغ باتومی Xion-Tech FIVERAY V60 Bi-Color را مشاهده و خریداری کنید

چراغ باتومی FIVERAY V60 Bi-Color به گونه ای طراحی شده است که استفاده از آن در هنگام عکاسی و فیلمبرداری تا حد امکان آسان باشد. طول این لامپ 43 سانتی متر است. بر روی بدنه این لامپ دو ولوم برای تنظیم شدت و دمای نور و نمایشگری وجود دارد که کنترل بصری را فراهم می کند.

چراغ قابل حمل باتومی V60 یک انتخاب ایده آل برای عکاسی و عکاسی در موقعیت های مختلف است. با هر بار شارژ کامل لامپ می توان تا 24 دقیقه در حداکثر نور خروجی از آن استفاده کرد و اگر نور روی شدت های کمتر تنظیم شود، می توان مدت زمان بیشتری از آن استفاده کرد. حداکثر توان این چراغ در حالت عادی 60 وات می باشد که قابلیت ساطع 1730 لوکس نور در فاصله 1 متری با دمای 5500 درجه کلوین را فراهم می کند. با قرار دادن نور در حالت Max حداکثر توان آن به 100 وات افزایش می یابد که روشنایی نور در فاصله یک متری برابر با 2470 لوکس است.

سایر ویژگی های چراغ دکمه دو رنگ FIVERAY V60

این لامپ باتومی دارای 6 جلوه ویژه شامل حالت SOS، آتش، تلویزیون، رعد و برق، لامپ شکسته و شمع می باشد. از دیگر ویژگی های این نور باید به حالت تغییر نور با موسیقی اشاره کرد که با استفاده از این حالت نور جلوه ای هماهنگ با ریتم موسیقی ایجاد می کند.

سیستم خنک کننده

این لامپ مجهز به سیستم خنک کننده ابتکاری DynaVort می باشد. این سیستم از چندین رادیاتور و شش فن خنک کننده تشکیل شده است و استفاده از آن باعث افزایش راندمان نوری FIVERAY V60 Bi-Color شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی نور تیوبی ژیون-تک مدل Zhiyun FIVERAY V60 Bi-Color" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی نور تیوبی ژیون-تک مدل Zhiyun FIVERAY V60 Bi-Color"، کلیک کنید.