برسی نور ثابت ال ای دی وسکات مدل Westcott WSL-1280A

نقدر و برسی

برسی نور ثابت ال ای دی وسکات مدل Westcott WSL-1280A

نور ثابت ال ای دی وسکات مدل Westcott WSL-1280A

لامپ LED ثابت Westcott WSL-1280A یک منبع نور بزرگ و قدرتمند با توان 50 وات است. این نور پیوسته ابزاری موثر برای فیلمبرداری و عکاسی است و از لامپ های 1280 SMD استفاده می کند. دمای رنگ نور این محصول در بازه 3200 تا 5600 درجه کلوین قابل تنظیم است و میزان نور ساطع شده از این نور در فاصله یک متری برابر با 1200 لوکس می باشد. همچنین توان خروجی آن از صفر تا 100 درصد حداکثر توان قابل تنظیم است.

این لامپ ال ای دی مکس لایت برای تامین برق نیاز به برق مستقیم دارد اما امکان استفاده از آن با باتری نیز وجود دارد که برای این کار باید باتری های سری NP سونی را جداگانه خریداری کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی نور ثابت ال ای دی وسکات مدل Westcott WSL-1280A" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی نور ثابت ال ای دی وسکات مدل Westcott WSL-1280A"، کلیک کنید.