برسی نور ثابت نانلایت مدل Nanlite MixPanel 150 RGBWW

نقدر و برسی

برسی نور ثابت نانلایت مدل Nanlite MixPanel 150 RGBWW

نور ثابت نانلایت مدل Nanlite MixPanel 150 RGBWW

پنل نور ثابت Nanlight مدل MixPanel 150 RGBWW را ببینید و بخرید

پنل نوری nanlight MixPanel 150 RGBWW یک لامپ ثابت قدرتمند با ابعاد 48 x 46 x 7.6 سانتی متر می باشد. این محصول دارای قابلیت انتخاب پنل چند ال ای دی برای نور شدید، پنل ال ای دی SMD برای نور پراکنده و ملایم و همچنین حالت RGB با قابلیت انتخاب رنگ نور مورد نظر با فشار دادن دکمه می باشد. دمای نور این محصول در محدوده وسیعی از 2700 تا 7500 درجه کلوین قابل تنظیم است. این پنل نوری دارای استانداردهای CRI95 و TLCI98 می باشد که باعث می شود هنگام عکاسی با آن رنگ ها بسیار دقیق و روشن باشد. همچنین امکان تنظیم رنگ سرخابی/سبز برای دقت بیشتر رنگ در این نور وجود دارد.

در حالت RGB، کاربران نور MixPanel 150 RGBWW توانایی دستیابی به بیش از 16 میلیون رنگ را دارند. حالت افزایش نیز در تنظیمات این چراغ لحاظ شده است. در حالت عادی حداکثر خروجی این نور در فاصله 1 متری 11320 لوکس با دمای رنگ 5600 درجه کلوین می باشد در حالی که در حالت Boost این نور می تواند حداکثر خروجی 14950 لوکس را ارائه دهد. از دیگر ویژگی های این چراغ می توان به 9 جلوه ویژه شامل Hue Loop، CCT Loop، Flash، Pulse، Storm، Siren، TV، Paparazzi و شمع اشاره کرد که عملکردهای جالبی را در هنگام عکاسی در اختیار کاربر قرار می دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی نور ثابت نانلایت مدل Nanlite MixPanel 150 RGBWW" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی نور ثابت نانلایت مدل Nanlite MixPanel 150 RGBWW"، کلیک کنید.