برسی نور سینمایی مکس‌لایت مدل COBAC-300A

نقدر و برسی

برسی نور سینمایی مکس‌لایت مدل COBAC-300A

نور سینمایی مکس‌لایت مدل COBAC-300A

مشاهده و خرید Godox SL200II BI Cinematic Light

فلاش SL200II BI طراحی مشابه فلاش های استودیویی دارد. این نور در دمای رنگ از 2800 تا 6500 درجه کلوین قابل تنظیم می باشد و همچنین دارای استانداردهای با کیفیت CRI96 و TLCI97 می باشد که وجود این استانداردها خروجی نور با کیفیت و در نتیجه رندر رنگ دقیق را در خروجی تصویر نشان خواهد داد. شدت خروجی این نور از 0 تا 100 درصد توان قابل تنظیم است. شدت نور خروجی و دمای این چراغ سینما از روی پنل محصول قابل تنظیم است. همچنین با ارائه ریموت کنترل RC-A6 می توان نور این محصول را به صورت بی سیم کنترل کرد. این لامپ دارای یک فن خنک کننده داخلی است، اما در شرایط حساس به نویز اضافی، می توان فن داخلی را خاموش کرد.

این محصول دارای 9 جلوه ویژه برای شبیه سازی موقعیت های مختلف از جمله رعد و برق 1، رعد و برق 2، طوفان 1، طوفان 2، تلویزیون، لامپ شکسته، آتش بازی و آتش بازی در آسمان می باشد. چراغ سینمای SL200 II دارای یک بازتابنده و یک دیفیوزر است. این محصول مجهز به پایه Bowens می باشد که به شما امکان می دهد فرم ها و لوازم جانبی مختلفی را از Godox و سایر شرکت هایی که محصولاتی با این پایه محبوب را بر روی SL200 II ارائه می دهند، سوار کنید. این لامپ با برق همه کشورها (از 100 تا 240 ولت) قابل راه اندازی است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی نور سینمایی مکس‌لایت مدل COBAC-300A" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی نور سینمایی مکس‌لایت مدل COBAC-300A"، کلیک کنید.