برسی نور سینمایی نانلایت مدل Nanlite Forza 300B Bi-Color

نقدر و برسی

برسی نور سینمایی نانلایت مدل Nanlite Forza 300B Bi-Color

نور سینمایی نانلایت مدل Nanlite Forza 300B Bi-Color

مشاهده و خرید Nanlite Forza 300B Bi-color

Monolight Forza 300B Bi-Color تولید شده توسط Nanlight طراحی آشنا با رابط کاربری آسان را به کاربران ارائه می دهد. دمای رنگ این چراغ از 2700 تا 6500 درجه کلوین قابل تنظیم است که به لطف این ویژگی نور خروجی این نور با توجه به نور محیط قابل تنظیم است. این نور همچنین امکان تنظیم شدت نور را به کاربر می دهد و استانداردهای بالای CRI و TLCI امکان ثبت رنگ های دقیق و شفاف در تصویر خروجی را فراهم می کند. علاوه بر این این نور را می توان به روش های مختلفی از جمله از طریق کنترلر DMX از طریق Wi-Fi و بلوتوث کنترل کرد.

12 جلوه ویژه شامل CCT Loop INT Loop Beat Mode Storm TV Paparazzi Candle/Fire Broken Lamp Fireworks Explosion و Welding در این نور وجود دارد. به لطف قابلیت راه اندازی این لامپ با برق 100 تا 240 ولت می توان این لامپ را با برق شهری در سراسر جهان راه اندازی کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی نور سینمایی نانلایت مدل Nanlite Forza 300B Bi-Color" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی نور سینمایی نانلایت مدل Nanlite Forza 300B Bi-Color"، کلیک کنید.