برسی نور سینمایی ژیون-تک مدل Zhiyun MOLUS G200 Bi-Color

نقدر و برسی

برسی نور سینمایی ژیون-تک مدل Zhiyun MOLUS G200 Bi-Color

نور سینمایی ژیون-تک مدل Zhiyun MOLUS G200 Bi-Color

بررسی و خرید مونولایت Xion-Tech مدل MOLUS G200 Bi-Color

لامپ ال ای دی دو رنگ MOLUS G200 یک لامپ کوچک اما پرقدرت است که به دلیل ابعاد بسیار کوچک می توانید به راحتی در دست خود از آن استفاده کنید. این لامپ با وجود وزن سبک و ابعاد بسیار جمع و جور، دارای ویژگی های حرفه ای برای استفاده در موقعیت های مختلف می باشد. یکی از نقاط قوت این چراغ وجود حالت MAX Extreme است که امکان دستیابی به توان 300 وات را فراهم می کند. از ویژگی های اصلی این لامپ باید به قدرت بسیار قدرتمند، قابلیت تنظیم دمای نور، کنترل آسان، ابعاد فشرده و وزن سبک اشاره کرد.

چراغ MOLUS G200 یک انتخاب ایده آل برای عکاسی و فیلمبرداری است. این چراغ برای استودیو، برنامه های زنده و بسیاری موقعیت های دیگر مناسب است. یک آداپتور نیز به همراه این لامپ ارائه شده است که به کاربر این امکان را می دهد تا در هر جایی که به برق شهری دسترسی دارد از لامپ استفاده کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی نور سینمایی ژیون-تک مدل Zhiyun MOLUS G200 Bi-Color" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی نور سینمایی ژیون-تک مدل Zhiyun MOLUS G200 Bi-Color"، کلیک کنید.