برسی نور سینمایی ژیون-تک مدل Zhiyun MOLUS G60 Bi-Color

نقدر و برسی

برسی نور سینمایی ژیون-تک مدل Zhiyun MOLUS G60 Bi-Color

نور سینمایی ژیون-تک مدل Zhiyun MOLUS G60 Bi-Color

بررسی و خرید مونولایت Xion-Tech مدل MOLUS G60 Bi-Color

لامپ Monolight MOLUS G60 Bi-Color یک لامپ مناسب برای استفاده در استودیو، فیلمبرداری فیلم و برنامه های تلویزیونی می باشد. این لامپ با ابعاد بسیار فشرده 9.7*6.6*6.6 سانتی متر و وزن 300 گرم کارکردهای حرفه ای بسیاری را در اختیار کاربران قرار می دهد. چراغ G60 قابلیت تنظیم دمای نور را در بازه وسیع 2700 تا 6500 درجه کلوین با استانداردهای CRI96 و TLCI97 دارد و شدت نور این مون لایت از توان 0 تا 100 درصد قابل تنظیم است. کاربران چراغ MOLUS G60 می توانند شدت و دمای نور را هم از روی بدنه این چراغ و هم از طریق اپلیکیشن Zhiyun به صورت بی سیم تغییر دهند. حداکثر توان این لامپ 60 وات می باشد. از دیگر ویژگی های اصلی این محصول باید به سیستم خنک کننده ابتکاری این چراغ اشاره کرد که MOLUS G60 را به یک لامپ سینمایی حرفه ای تبدیل کرد. با خرید کابل USB-C می توانید از قابلیت این لامپ برای پشتیبانی از فناوری PD برای راه اندازی نور به همراه پاوربانک های سازگار با این ویژگی استفاده کنید.

سیستم خنک کننده DynaVort

نور G60 مجهز به سیستم خنک کننده DynaVort است که از هیت سینک های ژیروسکوپی و فن های خنک کننده FOC تشکیل شده است. این سیستم با استفاده از مکانیک سیالات، الگوریتم های هوشمند و دریچه های هوا، خنک کننده بهینه را فراهم می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی نور سینمایی ژیون-تک مدل Zhiyun MOLUS G60 Bi-Color" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی نور سینمایی ژیون-تک مدل Zhiyun MOLUS G60 Bi-Color"، کلیک کنید.