برسی نور پیوسته ال ای دی Viltrox مدل VL-200

نقدر و برسی

برسی نور پیوسته ال ای دی Viltrox مدل VL-200

نور پیوسته ال ای دی Viltrox مدل VL-200

VL-200 یک دیود ساطع نور Viltrox (LED) است که برای تامین نور و روشنایی برای عکاسی موبایل و خارج از استودیو، عکاسی ماکرو یا عکاسی خبری و جمع آوری مناسب است. این چراغ ال ای دی به خصوص برای عکاسی و فیلمبرداری که در پروژه های خود به نور مداوم و بدون وقفه نیاز دارند، انتخاب خوبی است. روشنایی VL-200 که حاصل دو مجموعه 96 لامپ دیود معمولی است، برای رفع نیازهای نوری شما با اکثر دوربین های دیجیتال کافی است. باتری سازگار با این لامپ سونی NP-F960/F550/F570/F970 می باشد که باید جداگانه خریداری شود.

VL-200 توسط یک باتری لیتیومی تغذیه می شود و می تواند توسط یک آداپتور تغذیه شود. این باتری باید جداگانه خریداری شود، اما آداپتور مناسب همراه این لامپ است.

از دیگر ویژگی های این چراغ ال ای دی Wiltrox می توان به قابلیت تنظیم دمای رنگ نور از 3300 تا 5600 کلوین و تنظیم روشنایی آن اشاره کرد. با توجه به این ویژگی ها، بسته به اینکه در داخل یا خارج از منزل عکاسی می کنید، می توانید نور LED را با نور محیط تنظیم کنید.

یک صفحه نمایش LED در پنل پشتی VL-200 طراحی شده است که در آن می توانید پارامترهای مختلفی مانند روشنایی و دمای رنگ نور را مشاهده کنید. یک پیچ نیز در کنار این نمایشگر تعبیه شده است که با استفاده از آن می توان دمای نور را از 3300 تا 5600 تنظیم کرد و یا میزان روشنایی نور را کنترل کرد.

ترکیب و چیدمان دیودها در سطوح عمودی و افقی این نورافکن به گونه ای است که نور یکپارچه با زاویه 75 درجه تولید می شود.

به لطف مجهز بودن VL-200 به اتصال بی سیم داخلی، تنظیمات آن از طریق ریموت کنترل تا برد 20 متری و در 16 کانال و 6 گروه مختلف قابل کنترل است. همچنین از دیگر ویژگی های این دستگاه قابلیت نصب سه پایه دوربین می باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی نور پیوسته ال ای دی Viltrox مدل VL-200" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی نور پیوسته ال ای دی Viltrox مدل VL-200"، کلیک کنید.