برسی نور پیوسته LED گودوکس مدل Godox LD75R

نقدر و برسی

برسی نور پیوسته LED گودوکس مدل Godox LD75R

نور پیوسته LED گودوکس مدل Godox LD75R

مشاهده و خرید گودوکس LD75R Light

لامپ ال ای دی گودوکس LD75R دارای ابعادی معادل 44.2 x 40.6 x 10.66 سانتی متر است و قابلیت ساطع نور به صورت عادی و همچنین حالت RGB برای انتشار نور در رنگ های مختلف را در اختیار کاربران قرار می دهد. این لامپ دارای طیف وسیعی از تنظیم دمای نور (از 2500 تا 8500 درجه کلوین) است تا بتوان نور آن را به خوبی با نور محیط تنظیم کرد. این چراغ دارای استانداردهای بسیار بالای CRI/TLCI 96 و 97 است که دقت رنگ بسیار بالای نور را تضمین می کند. علاوه بر این با این چراغ می توانید میزان رنگ سرخابی و سبز و همچنین شدت نور را از 0 تا 100 درصد توان کامل تنظیم کنید. یکی از ویژگی های پیشرفته این چراغ عملکرد RGB آن است که به کاربر اجازه می دهد تا به بیش از 16 میلیون رنگ نور دست یابد. همچنین با قابلیت تنظیم شدت نور می توانید نور مورد نظر و کافی را بدون نیاز به فیلترهای ND تنظیم کنید. این چراغ همچنین دارای 14 حالت ویژه است که امکان شبیه سازی موقعیت های مختلف تصویربرداری را فراهم می کند.

پشت این لامپ یک صفحه V شکل برای باتری تعبیه شده است و در صورت نیاز می توانید باتری مخصوص تهیه کرده و بدون دسترسی به برق شهری از نور استفاده کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی نور پیوسته LED گودوکس مدل Godox LD75R" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی نور پیوسته LED گودوکس مدل Godox LD75R"، کلیک کنید.