برسی نور LED دو رنگ با قابلیت زوم گودوکس مدل Godox SZ200Bi

نقدر و برسی

برسی نور LED دو رنگ با قابلیت زوم گودوکس مدل Godox SZ200Bi

نور LED دو رنگ با قابلیت زوم گودوکس مدل Godox SZ200Bi

نور پیوسته دو رنگ زوم پذیر Godox SZ200Bi مجهز به قابلیت تنظیم زاویه توزیع نور از 20 تا 65 برای نمایش سوژه های مختلف در موقعیت های مختلف است. این چراغ همچنین به کاربران اجازه می دهد تا دمای نور را بین 2800 تا 6500 درجه کلوین تنظیم کنند. همچنین دارای استاندارد بالای CRI 97 و TLCI 96 است که نوری با این کیفیت بالا برای ثبت رنگ های دقیق در تصاویر تولید می کند. هنگام استفاده از این چراغ، کاربر می تواند شدت نور را از 0 تا 100 درصد تنظیم کند. برای تغییر تنظیمات این چراغ می توانید تنظیمات نور را از خود دستگاه تغییر دهید و یا در صورت نیاز با ریموت یا اپلیکیشن رایگان تا فاصله 50 متری این چراغ را به صورت بی سیم کنترل کنید. این چراغ دارای 32 کانال و 16 گروه است که تصاویر بدون تداخل را در اختیار کاربران قرار می دهد. به علاوه سیستم خنک کننده این چراغ پیوسته دارای فن بی صدا است که در مواقع حساس به صدا می توان آن را خاموش کرد.

هشت افکت مختلف نیز در تنظیمات این چراغ گنجانده شده است که شامل حالت های Flash، Lightning Broken Bulb، TV، Candle، Fire، Fireworks و SOS می شود. این چراغ دارای بازتابنده، پوشش لامپ، روکش مات است. این لامپ دارای آداپتور 100-240 ولتی است که امکان استفاده از نور با برق شهری را در همه کشورها فراهم می کند.

به راحتی بزرگنمایی کنید و از عکسبرداری بهتر لذت ببرید

با تنظیم زاویه توزیع نور این لامپ سینمایی می توانید زاویه توزیع نور را بین 20 تا 65 درجه تنظیم کنید. با وجود این ویژگی، زمان کمتری برای تنظیم نور و انتخاب مکان مناسب برای قرار دادن نور تلف می شود.

ارائه رنگ قابل اعتماد

با استانداردهای بالای CRI 97 و TLCI 96، نور SZ200Bi نور طبیعی تولید می‌کند و رنگ‌های دقیق و واقعی را در فیلم‌ها ثبت می‌کند.

جلوه های ویژه

برای استفاده از این نور در شرایط و سناریوهای مختلف، 8 حالت سینمایی قابل تنظیم در تنظیمات این محصول تنظیم شده است. این حالت ها عبارتند از Flash، Broken Flash، TV، Candle، Fire، Fireworks و SOS.

کنترل آسان

این نور را می توان با 4 روش مختلف کنترل محصول، کنترل DMX، ریموت کنترل RC-A6 و با استفاده از اپلیکیشن Godox Light کنترل کرد. قابلیت استفاده از 4 روش مختلف برای کنترل و تنظیم این نور، این چراغ را برای استفاده در سناریوهای مختلف ایده آل کرده و سرعت جریان کار را افزایش می دهد.

کنترلر RC-A6 باید جداگانه خریداری شود

حالت بی صدا

با خاموش کردن فن روی این چراغ می توانید آن را به یک چراغ کاملا بی صدا تبدیل کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی نور LED دو رنگ با قابلیت زوم گودوکس مدل Godox SZ200Bi" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی نور LED دو رنگ با قابلیت زوم گودوکس مدل Godox SZ200Bi"، کلیک کنید.