برسی نور LED گودکس مدل CL10 RGB

نقدر و برسی

برسی نور LED گودکس مدل CL10 RGB

نور LED گودکس مدل CL10 RGB

چراغ LED Godex CL10 RGB یک ابزار روشنایی جریان آنلاین موثر است که قابلیت حمل و نقل بالا، روش های مختلف منبع تغذیه و کنترل رنگ گسترده دارد. قطر این نور پیوسته 19 سانتی متر است و امکان تنظیم رنگ نور و غلظت رنگ آن در بین 36000 حالت مختلف وجود دارد. علاوه بر این 39 افکت پیش فرض برای این محصول در نظر گرفته شده که شامل حالت های چرخش رنگ RGB، فلاش، لیزر، لامپ شکسته، تلویزیون، شمع، آتش بازی، آتش بازی، ماشین پلیس، ماشین آتش نشانی، آمبولانس، موسیقی و SOS می باشد. این محصول علاوه بر قابلیت انجام این تنظیمات از روی خود لامپ، امکان کنترل از راه دور را نیز فراهم می کند. به علاوه از طریق تلفن همراه و اپلیکیشن مخصوص آن قابل کنترل است. یکی دیگر از مزایای این محصول قابلیت حمل و نقل بالای آن است. امکان تغذیه این لامپ از طریق پورت USB لپ تاپ، کامپیوتر و یا از طریق آداپتور برق شهری موجود در کیت در نظر گرفته شده است.

حالت RGB

لامپ LED گودکس CL10 RGB دارای قابلیت تنظیم رنگ و شدت نور می باشد. شدت رنگ نیز قابل تنظیم است و در مجموع 36 هزار رنگ مختلف برای نورپردازی موجود است.

39 افکت نورپردازی

از افکت های نوری این محصول می توان به حالت های چرخش رنگ RGB، فلاش، لیزر، لامپ شکسته، تلویزیون، شمع، آتش بازی، آتش بازی، ماشین پلیس، ماشین آتش نشانی، آمبولانس، موسیقی و SOS اشاره کرد.

تنظیمات

با این محصول یک کنترل از راه دور ارائه شده است، اما از طریق اپلیکیشن موبایل نیز قابل کنترل است.

اتلاف گرمای بی صدا

این نور از مکانیزم اتلاف حرارت غیر مستقیم استفاده می کند که برای فضاهای ساکت بسیار موثر است.

قابل استفاده با برق یا USB

لامپ LED Godex CL10 RGB را می توان از طریق USB به لپ تاپ یا کامپیوتر متصل کرد. البته به همراه این محصول یک آداپتور برق شهری نیز ارائه می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی نور LED گودکس مدل CL10 RGB" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی نور LED گودکس مدل CL10 RGB"، کلیک کنید.