برسی هد فلاش باتری خور گودوکس مدل Godox AD300Pro با گارانتی یک ساله

نقدر و برسی

برسی هد فلاش باتری خور گودوکس مدل Godox AD300Pro با گارانتی یک ساله

هد فلاش باتری خور گودوکس مدل Godox AD300Pro با گارانتی یک ساله

فلاش پرتابل Godox AD300Pro با کارایی بالا و بدون نیاز به برق مستقیم وسیله ای بسیار موثر در عکاسی در فضای باز و یا حتی در عکاسی استودیویی است. این فلاش با وزن کمتر از 1.5 کیلوگرم و ظاهری تک نور، همیشه آماده حمل و نقل است. باتری لیتیومی این محصول توانایی تامین انرژی مورد نیاز برای شلیک 300 فلاش با حداکثر توان را دارد. در همین حال، طولانی ترین زمان بازیابی حالت آن تنها 1.5 ثانیه طول می کشد و محدوده قدرت آن در 9 مرحله قابل تنظیم است. این فلاش به راحتی با دوربین هایی با سرعت شاتر 1/8000 ثانیه همگام می شود تا هیچ لحظه ای از دست نرود. شلیک فلاش نیز در بازه 1/220 تا 1/10200 ثانیه قابل تنظیم است.

گودوکس در طراحی فلاش پرتابل godox AD300Pro به صورت هوشمند از لامپ مدل سازی LED برای مصرف باتری بسیار کم استفاده کرده و دمای نور آن را در 10 مرحله از 3000 تا 6000 کلوین می توان تنظیم کرد. این ویژگی در شرایط تیراندازی یک مزیت محسوب می شود. گیرنده فلش قابل حمل godox AD300Pro از 32 کانال و 5 گروه پشتیبانی می کند. البته فرستنده باید جداگانه تهیه شود. این محصول دارای رفلکتور، باتری، شارژر و کیف حمل می باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی هد فلاش باتری خور گودوکس مدل Godox AD300Pro با گارانتی یک ساله" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی هد فلاش باتری خور گودوکس مدل Godox AD300Pro با گارانتی یک ساله"، کلیک کنید.