برسی ویدئولایت Aputure مدل MC RGBWW LED Light

نقدر و برسی

برسی ویدئولایت Aputure مدل MC RGBWW LED Light

ویدئولایت Aputure مدل MC RGBWW LED Light

نورپردازی تصویری Aputure مدل MC RGBWW LED Light یکی از چراغ های سری M شرکت Aputure می باشد که مجهز به دیودهای ساطع نور RGB و قابلیت ایجاد نور گرم سرد و متعادل در روز می باشد. بنابراین این LED ها می توانند طیف گسترده ای از رنگ ها را با پوشش 95 درصدی محیط رنگی BT 2020 پوشش دهند. براکت نصب یا برای اتصال به سطوح فلزی با آهنرباهای داخلی. این محصول مجهز به نمایشگر OLED و پیچ تنظیم برای تغییر حالت های نور می باشد. علاوه بر این سازگاری با برنامه Aputure Sidus Link کنترل تلفن همراه را امکان پذیر می کند. فناوری Sidus Mesh همچنین امکان کنترل چندین چراغ ثابت را از طریق یک دستگاه تلفن همراه فراهم می کند.

امکان تنظیم شدت نور در مدل Aputure MC RGBWW LED Light از 0 تا 100 درصد و تغییر نور در محدوده 360 درجه وجود دارد. غلظت رنگ روشن نیز در 100 سطح امکان پذیر است. CRI و TCLI این نور ویدئویی برای هر دو حالت 97 است و محدوده دمایی آن از 3200 تا 6500 کلوین برای نور گرم و سرد قابل تنظیم است. این چراغ ثابت علاوه بر تنظیمات HSI و CCT به 9 جلوه ویژه از پیش تعریف شده نیز مجهز است. باتری داخلی این محصول با یک بار شارژ کامل تا دو ساعت کامل با حداکثر روشنایی کار می کند. برای شارژ این محصول می توانید از کابل USB Type-C استفاده کنید که از فناوری شارژ سریع PD نیز پشتیبانی می کند. البته امکان شارژ بی سیم این لامپ از طریق شارژرهای سازگار با استاندارد Qi نیز وجود دارد.

جلوه های ویژه

9 افکت نورپردازی ویژه برای این محصول به شرح زیر تعریف شده است:

  • پاپاراتزی
  • آتش بازی
  • لامپ شکسته
  • رعد و برق
  • تلویزیون
  • چشمک زدن
  • آتش
  • PKK
  • ماشین پلیس

از طریق برنامه Sidus Link کنترل کنید

این اپلیکیشن موبایل برای سیستم عامل های iOS و اندروید طراحی شده و قابلیت تنظیم کامل نور با تمامی پارامترها را در اختیار کاربر قرار می دهد.

عملکرد قطره چکان امکان حذف یک رنگ خاص از تصویر دوربین موبایل را برای ایجاد همان رنگ با نور ویدئویی LED Light Aputure MC RGBWW فراهم می کند.

فناوری Sidus Mesh امکان کنترل همزمان تا 100 چراغ ثابت را در یک شبکه پایدار با کنترل تنها یک لامپ فراهم می کند. امکان گسترش این شبکه تا حداکثر 400 متر وجود دارد به شرطی که فاصله بین دو لامپ تصویری بیش از 80 متر نباشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی ویدئولایت Aputure مدل MC RGBWW LED Light" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی ویدئولایت Aputure مدل MC RGBWW LED Light"، کلیک کنید.