برسی ویدئو لایت جیبی گودوکس مدل Godox Litemons Bi-Color 6BI

نقدر و برسی

برسی ویدئو لایت جیبی گودوکس مدل Godox Litemons Bi-Color 6BI

ویدئو لایت جیبی گودوکس مدل Godox Litemons Bi-Color 6BI

مشاهده و خرید لامپ LED6BI گودوکس

چراغ Godex Litemons Bi-Color یک چراغ کوچک با گزینه های نصب انعطاف پذیر و خروجی نور در دماهای مختلف نور است که برای ویدیوهای بلاگ ضبط مصاحبه استفاده از مهمانی و عکاسی محصول مناسب است. این لامپ هم روی دوربین و هم بر روی سطوح مختلف قابل نصب است. دمای رنگ این چراغ در بازه 3200 تا 6500 کلوین و در 9 استاپ قابل تنظیم است و همچنین شدت نور را از 0 تا 100 درصد توان کامل در ده درجه تنظیم می کند.

این لامپ دارای باتری لیتیوم یونی 1800 میلی آمپر ساعتی است که می تواند انرژی نوری لازم را از 1.5 تا 10 ساعت تامین کند. پشت این لامپ ساختار مغناطیسی دارد که به لطف آن می توان لامپ را بر روی سطوح فلزی نصب کرد. همچنین به لطف پایه این لامپ می توان آن را هم روی دوربین و هم بر روی سایر تجهیزات با کفش نصب کرد. سه کفش نیز روی لامپ قرار داده شده است که به کمک آن می توانید لامپ های دیگری را به این چراغ متصل کرده و منبع نور بزرگ تری بسازید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی ویدئو لایت جیبی گودوکس مدل Godox Litemons Bi-Color 6BI" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی ویدئو لایت جیبی گودوکس مدل Godox Litemons Bi-Color 6BI"، کلیک کنید.