برسی ویدئو لایت گودوکس مدل Godox SL300IIBI

نقدر و برسی

برسی ویدئو لایت گودوکس مدل Godox SL300IIBI

ویدئو لایت گودوکس مدل Godox SL300IIBI

مشاهده و خرید لامپ ثابت گودوکس مدل SL300IIBI

چراغ ثابت Godox SL300II Bi یک چراغ قدرتمند با طراحی آشنا و قابلیت تنظیم دمای رنگ نور از 2800 تا 6500 درجه کلوین می باشد. کاربران می توانند شدت این نور را از 0 تا 100 درصد قدرت تنظیم کنند. این چراغ را می توان با استفاده از دکمه های روی محفظه یا به صورت بی سیم (با ارائه ریموت کنترل RC-A6) تا فاصله 50 متری کنترل کرد.

این چراغ دارای 9 جلوه ویژه شامل 2 نوع رعد و برق 2 نوع افکت طوفان تلویزیون لامپ شکسته شمع آتش و آتش بازی می باشد که می توان از آنها خلاقانه استفاده کرد. این چراغ دارای پایه تجهیزات Bowens است تا بتوانید از انواع نور دهنده ها و لوازم جانبی آن استفاده کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی ویدئو لایت گودوکس مدل Godox SL300IIBI" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی ویدئو لایت گودوکس مدل Godox SL300IIBI"، کلیک کنید.