برسی ویدئو لایت گودکس مدل Godox SL150 II Bi-Color

نقدر و برسی

برسی ویدئو لایت گودکس مدل Godox SL150 II Bi-Color

ویدئو لایت گودکس مدل Godox SL150 II Bi-Color

لامپ تصویری دو رنگ Godox SL150 II با قابلیت تنظیم دمای نور از 2800 تا 6500 کلوین و درصد بالای CRI/TLCI دقت بالا در ایجاد نورهای مختلف را تضمین می کند. امکان تنظیم شدت نور از 0 تا 100 درصد وجود دارد و یک فن خنک کننده نیز برای این محصول در نظر گرفته شده است. خوشبختانه گزینه ای برای خاموش کردن دستی فن نیز وجود دارد تا در مناطقی که عکسبرداری نیاز به سکوت کامل دارد، مزاحمتی ایجاد نشود.

9 افکت نوری مختلف از جمله فلش 1، فلش 2، طوفان 1، طوفان 2، تلویزیون، لامپ شکسته، آتش و آتش بازی به طور پیش فرض برای این نور پیوسته تنظیم شده است. نور ویدئویی دو رنگ Godox SL150 II دارای بازتابنده و پوشش دیفیوزر می باشد. هد لایت تصویری دارای پایه Bowens است و با محصولات لایت شکل دهنده ای که از این پایه استفاده می کنند سازگاری کامل دارد. سازگاری با ولتاژهای 100 تا 240 ولت نیز امکان استفاده از این نور تصویری را در سراسر جهان فراهم کرد.

قابلیت تغییر دمای نور، ایجاد نور متناسب با موضوع، شبیه سازی نور محیط و یا ایجاد نورهای خلاقانه را ممکن می سازد.

قابلیت خاموش شدن فن برای ضبط صدا در شرایط ساکت مناسب است.

9 افکت نوری مختلف به عنوان پیش فرض برای این نور ویدیویی در نظر گرفته شده است.

Mount Bowens امکان اتصال طیف وسیعی از لوازم جانبی ساخته شده توسط Godex یا سایر شرکت ها را فراهم می کند تا نور را به دلخواه شکل دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی ویدئو لایت گودکس مدل Godox SL150 II Bi-Color" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی ویدئو لایت گودکس مدل Godox SL150 II Bi-Color"، کلیک کنید.