برسی پایه پرتابل Godox مدل BS-04

نقدر و برسی

برسی پایه پرتابل Godox مدل BS-04

پایه پرتابل Godox مدل BS-04

شرکت گودوکس گودوکس یکی از معروف ترین شرکت های فعال در زمینه تولید تجهیزات نورپردازی عکاسی و فیلمبرداری می باشد. محصولات این شرکت هم از نظر ساخت و هم از نظر فنی از کیفیت بالایی برخوردار هستند. این امر باعث شده است که از تجهیزات Godox در انواع پروژه های حرفه ای و آماتور استفاده شود. از دیگر ویژگی های این برند نوآوری در تولید محصول و قرار دادن ویژگی های خاص در محصولات است که آن را از رقبای خود متمایز می کند.

پایه پرتابل Godox BS-04 ابزاری مناسب برای نصب و نگهداری پرده های پس زمینه عکاسی است. این محصول دارای دو پایه با حداکثر ارتفاع 260 سانتی متری است که طول آن 100 تا 300 سانتی متر است. برای راحتی بیشتر، این محصول یک کیف حمل نیز دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی پایه پرتابل Godox مدل BS-04" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی پایه پرتابل Godox مدل BS-04"، کلیک کنید.