برسی چتر عمیق پارابولیک Life of Photo مدل داخل سفید ۱۶۵ سانتی متری

نقدر و برسی

برسی چتر عمیق پارابولیک Life of Photo مدل داخل سفید ۱۶۵ سانتی متری

چتر عمیق پارابولیک Life of Photo مدل داخل سفید ۱۶۵ سانتی متری

چتر یکی از پرکاربردترین شکل دهنده های نور است و در اندازه ها، شکل ها و رنگ های مختلف در اختیار عکاسان قرار می گیرد. چترهای انعکاسی به گونه ای طراحی شده اند که فلاش در آنها می تابد و سطح داخلی چتر نور را منعکس می کند. این گونه چترها علاوه بر افزایش منبع نور و تولید نور ملایم، امکان محدود و کنترل آن را نیز فراهم می کنند. لازم به ذکر است که هنگام استفاده از این نوع چتر، منبع نور بین سوژه و چتر قرار می گیرد.

یکی از مزیت های چترهای انعکاسی این است که در رنگ های متنوع تولید می شوند. بنابراین، نه تنها می توان از آنها برای شکل دادن و انتشار نور استفاده کرد، بلکه می توان از آنها برای تغییر دمای عکس و کنترل دقیق تر نور نیز استفاده کرد.

این چتر استودیو لایف عکس نیز یکی از این قالب ها به حساب می آید که قطر آن 165 سانتی متر است و دارای پوشش داخلی سفید و روکش بیرونی مشکی می باشد. از چترهای سفید برای افزایش نور بدون تاثیر بر رنگ استفاده می شود. این نوع چترها کمترین افت نور را دارند اما نوری که تولید می کنند به نرمی چترهای سفید نیست. جا چتر مقاومت بالایی دارد و استفاده از آن بسیار راحت است و برای قرار دادن آن با مشکل مواجه نخواهید شد. شرکت Life of Photo نیز همراه با این چتر کیف مخصوصی قرار داده است که با استفاده از آن می توان به راحتی چتر را حمل کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی چتر عمیق پارابولیک Life of Photo مدل داخل سفید ۱۶۵ سانتی متری" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی چتر عمیق پارابولیک Life of Photo مدل داخل سفید ۱۶۵ سانتی متری"، کلیک کنید.