برسی کیت رینگ فلاش ماکرو Meike مدل MK-14EXT TTL-مخصوص دوربین‌های نیکون

نقدر و برسی

برسی کیت رینگ فلاش ماکرو Meike مدل MK-14EXT TTL-مخصوص دوربین‌های نیکون

کیت رینگ فلاش ماکرو Meike مدل MK-14EXT TTL-مخصوص دوربین‌های نیکون

کیت فلاش حلقه ماکرو Meike MK-14EXT TTL برای عکاسی از نمای نزدیک یا پرتره خلاقانه طراحی شده است و کاملاً با سیستم بی سیم i-TTL نیکون سازگار است. این حلقه فلاش برای فواصل 20 سانتی متر تا 5 متر قابل استفاده است. این محصول با فلاش های دوگانه لوله ای، قابلیت عکاسی همزمان، فلاش های جداگانه و یا هر فلاش را با خروجی متفاوت دارد. شدت نور خروجی این فلاش ها با افزایش 1.2 استاپی تنظیم می شود تا یک افکت سایه روشن ایجاد شود. زمان بازیابی یا شارژ مجدد فلاش بسته به قدرت خروجی فلاش روشن شده بین 0.1 تا 5 ثانیه متغیر است. این محصول با 4 باتری قلمی تغذیه می شود که بسته به استفاده از 100 تا 800 فلاش شات پشتیبانی می کند. یک بسته باتری خارجی نیز برای افزایش ظرفیت فلاش موجود است.

این محصول برای استفاده با طیف وسیعی از لنزها طراحی شده و مبدل های 52، 55، 58، 62، 67، 72 و 77 میلی متری در بسته بندی آن گنجانده شده است. این محصول دارای کیف حمل چرمی است که نگهداری و جابجایی آن را ساده و آسان می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیت رینگ فلاش ماکرو Meike مدل MK-14EXT TTL-مخصوص دوربین‌های نیکون" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیت رینگ فلاش ماکرو Meike مدل MK-14EXT TTL-مخصوص دوربین‌های نیکون"، کلیک کنید.