برنامه استان چهارمحال و بختیاری برای جذب بازرگانان خارجی پیگیری شد

برنامه استان چهارمحال و بختیاری برای جذب بازرگانان خارجی پیگیری شد

به گزارش خبرگزاری اوبیکو استان چهارمحال و بختیاری، محمدکاظم منزوی در نشست تخصصی بررسی فرصت‌های تجاری کشور نیکاراگوئه با چهارمحال و بختیاری با حضور سفیر نیکاراگوئه تأکید کرد: بعد از چند سال برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری برای ورود تولیدکنندگان و بازرگانان این استان، اکنون با حضور سفیران کشورهای مختلف به نتیجه رسیده و این روند به‌صورت مستمر پیگیری شده است.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی به‌زودی این استان میزبان سفیران کشورهای فیلیپین، هند و کره جنوبی خواهد بود.

منزوی تصریح کرد: حضور سفیران که منجر به انعقاد تفاهم‌نامه‌ها و نشست‌هایی با بازرگانان می‌شود به‌غیر از افزایش اعتماد به نفس و عزت نفسی که برای بازرگانان و تولیدکنندگان استان ایجاد می‌کند راه‌های جدیدی برای حضور قدرت‌مندانه صنایع در آن کشورها باز می‌شود.

وی یادآور شد: همچنین حضور سفیران کشورها در قالب‌های مختلف به‌خصوص گردشگری می‌تواند دریچه‌های امیدوارکننده‌ای برای توسعه چهارمحال و بختیاری باز کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: حضور سفیران کشورهای مختلف در استان افزون‌بر برقراری چارچوب مبادلات دو طرفه، ‌ باعث ارائه فنون مذاکره و ارتقای فرهنگ تجارت در استان می‌شود.

وی گفت: انتظار می‌رود در آینده نزدیک شاهد حضور بازرگانان چهارمحال و بختیاری در سفارت کشورهای دوست و همسایه باشیم و با همراهی اتاق‌های مشترک بازرگانی بتوانیم فارغ از سیاست‌های خاصی که به‌عنوان پروتکل مطرح می‌شود، بازرگانان به‌راحتی بتوانند در کشورهای هدف حضور پیدا کنند و محصولات خود را بفروشند و در مقابل بتوانند نسبت به واردات محصولات مورد نیاز کشور در بخش مواد اولیه برای تولید محصولات اقدام کنند.

منزوی تأکید کرد: در زمان حاضر این تبادلات در چهارمحال و بختیاری شکل گرفته و به‌زودی این استان به‌عنوان استان برتر و معین برای تولیدات، صادرات و واردات از این کشورهامعرفی می شوند .

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برنامه استان چهارمحال و بختیاری برای جذب بازرگانان خارجی پیگیری شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برنامه استان چهارمحال و بختیاری برای جذب بازرگانان خارجی پیگیری شد"، کلیک کنید.