جستجوها برای یافتن نوجوان مفقودی در سد خرسان ادامه دارد

جستجوها برای یافتن نوجوان مفقودی در سد خرسان ادامه دارد

اوبیکو/چهارمحال و بختیاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری با اشاره به مفقود شدن نوجوان ۱۴ ساله در سد خرسان، گفت: همچنان جستجوها برای یافتن جسد نوجوان مفقودی ادامه دارد.

مسعود مثنوی در گفت‌وگو با اوبیکو اظهار کرد: حادثه مفقودی برای نوجوان ۱۴ ساله از اهالی شهرستان لردگان بعدازظهر روز یک‌شنبه در سد خرسان گزارش شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری افزود: بلافاصله پس از اطلاع حادثه، یک تیم امدادی به عنوان ارزیاب به منطقه اعزام شد، باتوجه به هم مرز بودن با کهگیلویه و بویراحمد تیم امدادی از آن استان نیز در منطقه حضور پیدا کرد و ارزیابی میدانی انجام شد که جستجوها ناموفق بود.

وی گفت: مجدداً روز گذشته تیم امدادی به همراه تیم پنج نفره از غواصان به منطقه اعزام و به طور کامل محل را تا مرز کهگیلویه و بویراحمد جستجو کردند، متاسفانه جسدی کشف نشد.

مثنوی بیان کرد: پیگیری‌ها از سوی چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد برای یافتن جسد این نوجوان مفقودی همچنان ادامه دارد.

پایان خبر اوبیکو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جستجوها برای یافتن نوجوان مفقودی در سد خرسان ادامه دارد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جستجوها برای یافتن نوجوان مفقودی در سد خرسان ادامه دارد"، کلیک کنید.