حماس : پاسخ اسراییل به پیشنهاد آتش بس منفی بود / طرح ما شامل توقف درگیری ها، بازگشت آواره ها به خانه هایشان و خروج ارتش اسراییل از نوار غزه بوده

حماس : پاسخ اسرائیل به پیشنهاد آتش بس منفی بود / طرح ما شامل توقف درگیری‌ها، بازگشت آواره‌ها به خانه‌هایشان و خروج ارتش اسرائیل از نوار غزه بوده

به گزارش اوبیکو؛ یک مقام ارشد حماس با بیان اینکه پاسخ اسراییل به پیشنهاد آتش بس این گروه منفی بوده بنیامین نتانیاهو را مقصر مانع تراشی در توافق توصیف کرد.

اسامه حمدان، از مقام های ارشد حماس امروز چهارشنبه گفت پاسخ اسراییل به طرح این جنبش برای برقراری آتش بس در غزه منفی بوده است.

اسامه حمدان تصریح کرد پاسخ اسراییل به طرح سه مرحله ای حماس «منفی بود و این رژیم با خواسته های مردم ما مخالفت کرده است.»

به گزارش اوبیکو؛ وی اضافه کرد طرح حماس شامل توقف درگیری ها در غزه، بازگشت آواره ها به خانه هایشان و خروج ارتش اسراییل از نوار غزه بوده است.

او گفت با آنکه حماس انعطاف پذیری نشان داده اسراییل از آنچه قبلاً با آن موافقت کرده بود پا پس گذشت و سیاست تعلل ورزی خود را ادامه داد. حمدان گفت این مسیله می تواند به ایجاد بن بست در مذاکرات منجر شود.

حمدان ضمن مقصر دانستن بنیامین نتیانیاهو بابت مانع تراشی در توافق گفت آمریکا اگر واقعا خواستار اتمام نسل کشی در غزه است باید ارسال سلاح به اسراییل را متوقف کند.

310310

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حماس : پاسخ اسراییل به پیشنهاد آتش بس منفی بود / طرح ما شامل توقف درگیری ها، بازگشت آواره ها به خانه هایشان و خروج ارتش اسراییل از نوار غزه بوده" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حماس : پاسخ اسراییل به پیشنهاد آتش بس منفی بود / طرح ما شامل توقف درگیری ها، بازگشت آواره ها به خانه هایشان و خروج ارتش اسراییل از نوار غزه بوده"، کلیک کنید.