خسروپناه: تیاتر ابزاری مولد برای جلوگیری از بروز آسیب های اجتماعی است

خسروپناه: تئاتر ابزاری مولد برای جلوگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی است

دبیر شورای عالی انقلاب ضمن تقدیر از هنرمندان و مدیران تیاتر کشور گفت: این هنر زنده یکی از ابزار های مولد در مسیر ارتقای سطح فرهنگ عمومی جامعه بوده و می تواند از ایجاد آسیب های اجتماعی جلوگیری کند.

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری اوبیکو، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی از هنرمندان و مدیران تیاتر کشور به ویژه اداره کل هنر های نمایشی به دلیل برنامه ریزی آگاهانه و تلاش های سخت و دلسوزانه در توجه به نیاز فرهنگی کشور که از پساکرونا تا اکنون توانسته اند جان دوباره ای به هنر های نمایشی دهند و رونق فزاینده ای را در این عرصه هنری ایجاد کنند و همچنین تنظیم سند تحوّل در هنر های نمایشی و تاسیس بنیاد تیاتر ملی ایران تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

به نام خداوند بخشنده و مهربان
وَمَنْ تَطَوَّعَ خَیْرًا فَاِنَّ اللَّهَ شَاکِرٌ عَلِیمٌ

بر خود لازم می دانم در این ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و ضیافت خداوندی و در روز هایی که به استقبال بهار طبیعت می رویم از تلاش ها و کوشش های ارزشمند و مداوم همه هنرمدان تیاتر در سراسر کشور و مدیران و خدمت گزاران این عرصه به ویژه اداره کل هنر های نمایشی، مراتب تشکر و قدردانی خود را اعلام کنم.

رشد و ارتقای هنر شریف و تاثیرگذار تیاتر مستلزم همکاری و مشارکت همه هنرمندان و به خصوص مستلزم تدابیر، برنامه ریزی آگاهانه و تلاش های سخت و دلسوزانه مدیران تیاتری است که با توجه به نیاز فرهنگی کشور، با پشتکاری ستودنی و فعالیتی سخت کوشانه از پساکرونا تا اکنون توانسته اند جان دوباره ای به هنر های نمایشی دهند و با فراهم آوردن بستری مناسب برای فعال کردن هنرمندان نجیب هنر های نمایشی، رونق فزاینده ای ایجاد کنند.

با نگاهی به آمار و ارقام موجود در سامانه های نمایشی می توان به تعدّد تولیدات، اجراها، برگزاری منظم جشنواره های متنوع و مختلف و البته حضور پر رنگ تماشاگران فهیم میهن اسلامی در این دوره زمانی استناد کرد.

تنظیم سند تحوّل در هنر های نمایشی و همچنین تاسیس بنیاد تیاتر ملی ایران، که در دست راه اندازی است، از دیگر مواردی است که قابل تحسین است و باید به آنها اشاره کرد.

ان شاءالله با مساعدت و دلسوزی هایی که از وزیر فرهگ و ارشاد اسلامی سراغ داریم، در سال آینده و در سال های پیش رو، شاهد درخشش بیشتر حوزه هنر های نمایشی کشور باشیم. چرا که این هنر زنده یکی از ابزار های مولد در مسیر ارتقای سطح فرهنگ عمومی جامعه بوده و هنری است که به خوبی می تواند از ایجاد آسیب های اجتماعی جلوگیری کند.

در پایان ضمن تقدیر دوباره از همه تلاش گران هنر های نمایشی، برای هنرمندان عزیز این عرصه و مردم آگاه، فهیم و شریف ایران اسلامی در سال 1403 آرزوی صحت و سلامتی و برکت دارم؛ و السَّلامُ عَلَیْکُم و رَحْمَهُ اللهِ وَ بَرَکاتُهُ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خسروپناه: تیاتر ابزاری مولد برای جلوگیری از بروز آسیب های اجتماعی است" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خسروپناه: تیاتر ابزاری مولد برای جلوگیری از بروز آسیب های اجتماعی است"، کلیک کنید.