خواص سبوس گندم جو برنج دکتر بیز

سبوس چند غله بین استار (دکتر بیز) ترکیبی از سبوس غلات مغذی جو، گندم و برنج قهوه‌ای از لایه دوم می‌باشد؛ این محصول در بسته‌بندی‌های 25 ساشه‌ای 15 گرمی توسط شرکت بیز ارائه می‌شود. غلات، از جمله مهم‌ترین و اساسی‌ترین مواد غذایی در جهان به شمار می‌روند که بیشترین ارزش غذایی و خواص آنها در سبوس برنج قهوه ای که لایه ضخیم روی دانه‌ها می‌باشد نهفته است.

خواص سبوس گندم جو برنج دکتر بیز

10 خواص سبوس گندم جو برنج دکتر بیز

سبوس سه غله به واسطه برخورداری از مقادیر قابل توجه فیبر، ویتامین‌های گروه B و E، محصولی غنی و ارزشمند محسوب می‌شود که در تناسب اندام، کنترل دیابت، چاقی و افزایش وزن موثر عمل می‌کند. در ادامه به بررسی خواص سبوس چندغله دکتر بیز و طریقه مصرف آن برای لاغری و همچنین چاقی صورت و بدن می‌پردازیم.

سبوس چندغله دکتر بیز از تابستان 1402 در بسته‌بندی جدید با برند بین استار تولید و عرضه شد؛ شایان ذکر است که محتوای محصول هیچ گونه تغییری نداشته است.

خواص سبوس چند غله بین استار

سبوس چند غله، محصولی سرشار از فیبر، ویتامین و مواد معدنی است که فواید بی‌شماری برای سلامتی بدن دارد. برخی از مهم‌ترین خواص سبوس سه غله عبارتست از:

  • بهبود سلامت گوارش و رفع یبوست: مصرف این محصول به حرکت بهتر غذا در دستگاه گوارش کمک کرده و یبوست را برطرف می‌کند.
  • کاهش کلسترول LDL (بد): سبوس چند غله به کاهش کلسترول LDL خون و در نتیجه، کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی کمک می‌کند.
  • کمک به کاهش وزن و لاغری: فیبر موجود در سبوس غلات، احساس سیری را در فرد افزایش داده و به کاهش اشتها و وزن کمک می‌کند.
  • تقویت کننده پوست و مو: ویتامین‌ها و مواد معدنی موجود در سبوس چند غله، به تقویت پوست و مو کمک می‌کنند و از ریزش مو جلوگیری می‌کنند.
  • مناسب برای افراد مبتلا به دیابت: این فرآورده به تنظیم قند خون در افراد مبتلا به دیابت کمک می‌کند.
  • کاهش خطر ابتلا به سرطان: آنتی‌اکسیدان‌های موجود در آن، از ابتلا به انواع سرطان جلوگیری می‌کنند.
  • تقویت اعصاب و رفع استرس: ویتامین‌های گروه ب به تقویت اعصاب و رفع استرس و اضطراب کمک می‌کنند.
  • پیشگیری از پوکی استخوان: سبوس چند غله بیز منبع غنی از کلسیم و منیزیم است که برای سلامت استخوان‌ها و پیشگیری از پوکی استخوان ضروری هستند.

سبوس چند غله دکتر بیز

ترکیبات سبوس چندغله بین استار

همانطور که گفتیم سبوس چندغله بین استار از ترکیب سه غله مهم تشکیل شده که در ذیل به آنها اشاره می کنیم:

  • سبوس گندم: حاوی فیبر بسیار زیاد، غنی از انواع ویتامین های گروه ب و حاوی مواد معدنی منیزیم، فسفر، پتاسیم، روی، منگنز، سلنیوم و آهن است.
  • سبوس جو: دارای مقدار زیادی فیبر خوراکی، سلنیوم و پروتئین است.
  • سبوس برنج قهوه ای: حاوی فیبرهای رژیمی، آنتی اکسیدان، ویتامین های مختلف، پروتئین‌ها و خواص بی شمار دیگری است.

طریقه مصرف سبوس چند غله دکتر بیز (بین استار)

شما می‌توانید روزانه یک ساشه پودر چند غله بیز را به یکی از روش‌های زیر مصرف نمایید:

  • ترکیب با شیر گرم، آبمیوه، شربت و سایر نوشیدنی‌ها
  • هنگام میل کردن وعده غذایی همراه با ماست، سالاد و برنج آماده و یا در حال پخت
  • در زمان جوش خوردن انواع خورشت جهت لعابدار شدن نیز می توان به ازای هر نفر یک قاشق سبوس چند غله بین استار را اضافه نمایید.

روش مصرف این محصول با توجه به هدف شما از مصرف آن برای موارد خاص (مانند لاغری یا چاقی) می‌تواند متغیر باشد که در ادامه به برخی از این روش‌ها و یک محصول فوق العاده و خرید سیر سیاه دکتر بیز اشاره می‌کنیم.

نحوه مصرف سبوس چند غله دکتر بیز برای لاغری

برای لاغری و تناسب اندام، مصرف حداقل یک ساشه از سبوس چندغله بین استار در روز به یکی از دو روش زیر توصیه می‌شود:

  1. 20 تا 30 دقیقه قبل از ناهار و شام، نصف تا یک ساشه سبوس چند غله را در یک لیوان آب جوش ریخته و پس از چند دقیقه که دم کشید، میل کنید.
  2. 15 گرم (یک ساشه) از سبوس را به ماست محلی اضافه کرده و 20 دقیقه قبل از وعده‌های غذایی میل کنید.

طریقه مصرف سبوس چند غله بین استار برای چاقی صورت و بدن

شاید برایتان کمی عجیب باشد که اگر روش استفاده از این محصول را تغییر دهید، به جای کاهش وزن می‌تواند منجر به افزایش وزن شود؛ روش مصرف سبوس چندغله برای چاقی صورت یکی از روش‌های زیر است:

  1. روزانه نصف الی یک ساشه را بعد از وعده غذایی داخل ماست، سالاد، آبمیوه و یا آب ریخته و میل کنید.
  2. هر شب قبل از خواب یک ساشه را داخل یک لیوان شیر گرم ریخته و مقداری عسل به آن اضافه کنید و مصرف کنید.
  3. مصرف سبوس چند غله به‌همراه غذا، داخل ماست و خورشت هم یکی از روش‌های دیگر است که اثرگذاری آن برای چاقی مقداری کمتر از دو روش قبلی است.

توجه داشته باشید که اگر سبوس غلات بیز را چه برای چاقی چه لاغری در یک وعده مصرف می‌کنید، هر وعده یک ساشه و اگر در دو وعده مصرف می‌کنید هر وعده نصف ساشه را میل کنید.

نکته مهم: حتما در کنار مصرف این محصول، آب کافی بنوشید واز محصول دیگری به نام فهوه فوری سوپریم استفاده کنید که برای مشاهده قیمت قهوه فوری سوپریم دکتر بیز می توانید به وب سایت بیز پلاس مراجعه کنید. چرا که به هضم بهتر و عملکرد موثرتر سبوس برنج کمک می‌کند و از یبوست در افراد مستعد به این مشکل جلوگیری می‌کند.

پیشنهاد سی سلامتی: اگر قصد پر شدن و چاقی صورت خود را دارید، پیشنهاد می‌دهیم در کنار مصرف سبوس چندغله از پودر جوانه گندم بین استار نیز استفاده کنید و یا اگر قصد دارید برای تپلی صورت فقط یک محصول مصرف کنید، جوانه را جایگزین سبوس چند غله کنید.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خواص سبوس گندم جو برنج دکتر بیز" هستید؟ با کلیک بر روی خانواده, کسب و کار ایرانی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خواص سبوس گندم جو برنج دکتر بیز"، کلیک کنید.