خواص پودر سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز

خواص پودر سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز

متاسفانه امروزه بسیاری از مواد غذایی و خوراکی، فاقد ویتامین‌های لازم برای بدن و به ویژه ویتامین B هستند. این ویتامین اغلب باید در آرد گندم، آرد برنج و… موجود باشد که به دلیل فرآیند تولید، سبوس موجود در آن‌ها که حاوی ویتامین b است کاملا پاکسازی می‌شود.

خواص پودر سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز

به همین جهت برای تامین بدن نسبت به مواد مغذی و ویتامین‌ها، اغلب از قرص‌ها و داروها استفاده می‌کنند که، ممکن است عوارضی نیز به دنبال داشته باشد.

پیشنهاد ما به شما سبوس برنج دکتر بیز از لایه دوم برنج قهوه‌ای است که شامل مواد مغذی سبوس بوده و مصرف آن بدون عوارض می‌باشد.

ما در فروشگاه آقای بیز، سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز را با کیفیت بالا به صورت مستقیم از کمپانی دکتر بیز دریافت کرده و با قیمت مناسب، در اختیار مشتریان گرامی قرار می‌دهیم.

در ادامه به بررسی مزایا، کاربردها، شیوه مصرف و دیگر موارد لازم درباره سبوس برنج دکتر بیز می‎‌پردازیم. با ما همراه باشید.

سبوس برنج دکتر بیز چیست؟

سبوس برنج دکتر بیز لایه نازک روی برنج است. همه برنج ها دارای این غلاف هستند اما این لایه را از برنج های سفید جدا می کنند در واقع تفاوت برنج قهوه ای و سفید در همین است. با جدا کردن غلاف برنج از دانه آن خواص برنج تا حد زیادی تقلیل می یابد. به همین دلیل برای دریافت کامل خواص برنج باید از سبوس برنج هم در کنار برنج معمولی استفاده کرد. 

طبع سبوس برنج دکتر بیز متعادل است و این بدان معناست که هم کسانی که طبع بدنی سرد و هم کسانی که طبع گرم دارند در مصرف آن دچار مشکل نمی شوند. استفاده از این محصول کار بسیار آسانی است که ما در ادامه آن را آموزش خواهیم داد. همچنین عکس سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز را برای آشنایی بیشتر برای تان قرار دادیم.

خرید سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز

سبوس برنج دکتر بیز چیست؟

در مورد خرید پودر جوانه گندم برای چاقی باید گفت که سبوس برنج به لایه بیرونی برنج گفته می شود؛ در واقع سبوس برنج لایه نازک و غلافی است که بر روی برنج قرار گرفته است و خواص خیلی زیادی دارد. در باب معرفی سبوس برنج دکتر بیز این نکته هم شایان توجه است؛ برنج قهوه ای برنجی است که غلاف و لایه نازک روی آن را بر نداشتند و در مقابل برنج سفید از آنجایی که سبوس خود را از دست داده است خواص آن تقلیل بسیاری یافته است.

این نکته را خاطر نشان کردیم تا بگوییم سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز عبارتی تقریبا بی معنی است؛ با این حال طبع برنج قهوه ای دکتر بیز معتدل است؛ یعنی نه سرد است، نه گرم و برای همه افراد با تمام طبع ها چه سرد و چه گرم مناسب است.

عکس سبوس برنج دکتر بیز

عکس پودر سبوس برنج دکتر بیز را برای شما در اینجا گزاشته ایم:

سبوس برنج حالت پودری دارد و این یعنی سبوس برنج دکتر بیز به صورت پودر سبوس برنج دکتر بیز عرضه می شود و نه حالت دیگری مثل حالت دانه های برنج. اگر بخواهیم درباره سبوس برنج دکتر بیز اطلاعات کامل تری به شما بدهیم باید این را هم ذکر کنیم که کالری سبوس برنج دکتر بیز در هر ۱۰۰ گرم ۲۴۶ کیلو کالری است.

 سبوس برنج دکتر بیز تبادل نظر های مثبتی داشته و و همه نظرات درمورد سبوس برنج دکتر بیز حاکی از رضایت خاطر تمام مشتریان است؛ با این حال اگر اطلاعات سبوس برنج دکتر بیز تا به اینجا برای شما کافی نبوده است و می خواهید درباره سبوس برنج دکتر بیز هرچه بیشتر بدانید ادامه این مطلب راجب سبوس لایه دوم برنج دکتر بیز را از دست ندهید. (عکس سبوس برنج دکتر بیز را در پایین این پاراگراف مشاهده می کنید)

ترکیبات سبوس برنج دکتر بیز

پیش تر هم اشاره کردیم که سبوس چند غله دکتر بیز برای چاقی صورت غلاف و لایه نازک روی برنج است پس ترکیبات خاصی ندارد. با این حال مواد تشکیل دهنده سبوس برنج دکتر بیز یا ارزش غذایی سبوس دکتر بیز در ۱۰۰ گرم عبارتند از:

۲۴۶ کیلوکالری

۷ گرم چربی

۱۷ گرم پروتئین

۱.۵ گرم قند

۶۶ گرم کربوهیدرات

و ۱۵ گرم فیبر.

روش استفاده از سبوس برنج دکتر بیز

جواب سوال سبوس برنج دکتر بیز را چگونه مصرف کنیم؟ تنها یک کلمه نیست بلکه طریقه مصرف سبوس برنج دکتر بیز انواع زیادی دارد. طریقه ی مصرف سبوس برنج دکتر بیز می تواند به صورت پاشیدن آن روی غذا باشد. نگران مصرف خام آن هم نباشید این محصول یک محصول فرآوری شده است پس مشکلی به وجود نخواهد آمد. 

دمنوش سبوس برنج دکتر بیز یک راه آسان برای جواب دادن به پرسش طرز استفاده سبوس برنج دکتر بیز  چیست؟ است. میتوانید سبوس برنج را دم کرده و میل نمایید. در کل نحوه مصرف سبوس برنج دکتر بیز پروسه سختی نیست. نحوه ی مصرف سبوس برنج دکتر بیز به صورت تهیه سوپ سبوس برنج، تهیه  دمنوش سبوس برنج و یا پختن نان ، شیرینی و کوکی امکان پذیر است. 

زمان مصرف سبوس برنج دکتر بیز باید به صورت روزانه و در صورت تمایل قبل از میل وعده های غذایی باشد.

عوارض سبوس برنج دکتر بیز

سبوس برنج دکتر بیز یک ماده طبیعی است و عوارض جانبی خاصی ندارد اما ممکن است حتی طبیعی ترین خوراکی ها با بدن برخی افراد جور در نیایند به همین دلیل منع مصرف هایی وجود دارد که ممکن است مضرات سبوس برنج دکتر بیز را به برخی وارد کند. این منع مصرف ها عبارت اند از: افرادی که زخم معده یا کولیت عصبی روده دارند، افرادی که مشکل بلع دارند، کسانی که به سبوس برنج آلرژی دارند و کودکان و نوزادان.

سبوس برنج دکتر بیز برای یبوست موثر است؟

یکی دیگر از خواص  است، افرادی که یبوست دارند بهتر است سراغ دارو های شیمایی نروند و از یک درمان طبیعی و کاملا گیاهی استفاده کنند تا نتیجه مطلوب بگیرند.

مصرف سبوس برنج میتواند موجب کاهش وزن و لاغری بشود؟

جواب کاملا بله است،  بسیار مناسب است!  در کنار  و  میتواند برای لاغری شما قدم های بسیار بزرگی را بردارد و اگر دچار چاقی شکم و پهلو شده اید سبوس برنج دکتر بیز گزینه بسیار مناسبی برای شما میباشد.

سبوس برنج دکتر بیز در بارداری/ سبوس برنج دکتر بیز در شیردهی

راجب مضرات  مصرف سبوس برنج دکتر بیز در شیردهی یا بارداری هنوز اطلاعات مفیدی در دست نیست اما بهتر است  از سبوس برنج دکتر بیز در بارداری یا شیردهی استفاده نشود تا خدای ناکرده سبوس برنج فرآوری شده دکتر بیز مشکلاتی برای جنین یا مادر پیش نیاورد.

قیمت سبوس برنج دکتر بیز

خرید سبوس برنج دکتر بیز

در پایان این مطلب اگر برای تان سوال پیش آمده است که سبوس برنج دکتر بیز را از کجا تهیه کنیم؟ پاسخ شما خیلی ساده است. از همین صفحه می توانید برای خرید اینترنتی سبوس برنج دکتر بیز اقدام کنید. سایت ما یک سایت فروش سبوس برنج دکتر بیز و سایر محصولات این شرکت است.

آن چیز که نمایندگی ما را از سایر فروشگاه ها متمایز کرده است قیمت پودر سبوس برنج دکتر بیز است؛ البته تمام محصولات ما همواره قیمت مناسبی دارند. قیمت پودر سبوس برنج دکتر بیز همیشه در ساین برنج به دلیل داشتن لایه‌ای از سبوس توانسته است خواص فیبردار بودن خود را حفظ کرده و برای سلامتی مفید واقع شود.

پودر سبوس برنج دکتر بیز یکی از بهترین محصولات این شرکت به شمار می‌آید.

شما می‌توانید سبوس برنج دکتر بیز را از سایت فروشگاه بیز پلاس «biz-plus» تهیه و خریداری نمایید.

این مقاله را با بررسی این ماده غذایی و خواص آن ادامه داده‌ایم، پس همراه ما باشید.

آنچه در این مقاله مشاهده خواهید کرد:

برنج قهوه‌ای موجود در  دارای یک لایه سبوس می‌باشد. این شرکت سبوس لایه دوم به شیوه‌ای کاملا مکانیزه از برنج جدا کرده و آن را به صورت ارگانیک فرآوری می‌کند.

سبوس برنج قهوه‌ای لایه دوم به پوست برنج که پس از شلتوک قرار دارد، سبوس برنج می‌گویند.

  منبعی فوق‌العاده قوی از پروتئین‌ها، ویتامین‌ها، فیبرها، و آنتی اکسیدان‌ها است که عاملی بسیار مؤثر در سلامتی به حساب می‌آید.

خاصیتی که دارد بسیار بیشتر از خود برنج است این مسئله در مورد دیگر غلات نیز صدق می‌کند. در واقع وقتی در برنج و یا دیگر غلات، سبوس آنها گرفته و جدا می‌شود این مواد، بخشی از ویتامین‌ها و مواد مغذی خود را از دست می‌دهند.

لازم است به این نکته توجه داشته باشید که سبوس‌های موجود در بازار فرآوری نشده و به پایداری کافی نرسیده‌اند و پس از مدت کوتاهی تبدیل به پوشال می‌شوند.

سبوس لایه دوم

به این معنی که سبوس‌های بازار از 75% سبوس لایه اول که به شدت سمی (به دلیل مصرف آفت‌کش) هستند و تنها 25% از لایه دوم آنها باقی می‌ماند که آن هم فقط تا 24 ساعت زمان برای مصرف دارند.

  با پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها فرآوری شده و به پایداری لازم می‌رسد. روند فرآوری به این شکل است که در ابتدا لایه اول از لایه دوم سبوس جدا می‌شود و سپس پاکسازی کامل از سموم در این ماده ارزشمند انجام می‌گیرد.

جهت اطلاع شما عزیزان لازم به ذکر این نکته‌ هستیم که در دنیا کارخانه‌های انگشت شماری وجود دارند که می‌توانند سبوس برنج را فرآوری کنند و یکی از آنها کارخانه بازاریابان ایرانیان زمین با برند بیز می‌باشد.

خواص سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز برای لاغری

سبوس برنج از جمله مواد غذایی است که سرشار از آنتی‌اکسیدان و ویتامین است. از همین رو افراد زیادی برای بهره‌مند شدن از خواص سبوس برنج فرآوری شده دکتر بیز به مصرف کردن آن می‌پردازند.

سبوس برنج دکتر بیز

برای آشنایی بیشتر با خواص این ماده با ارزش در زیر به چند نمونه از آن خواهیم پرداخت:

  • کاهنده اشتها و اثرگذاری عالی جهت لاغری اندام که در کنار می تواند تاثیر گذاری بالایی داشته باشد.
  • مؤثر در درمان دیابت و یبوست همانند
  • تقویت‌کننده بسیار مفید در قوای جنسی
  • مؤثر در درمان چروک‌ها و ناراحتی‌های پوستی
  • تقویت‌کننده رشد مو و جلوگیری از ریزش و سفیدی مو که مکمل خوبی در کنار و همچنین این شرکت می باشد.
  • بسیار نشاط‌آور و تأثیرگذار در درمان بیماری‌های روحی همچون استرس، اضطراب و افسردگی
  • خوش‌طعم و خوش‌خوراک و کاملا مناسب جهت طعم‌دهی به برنج و لعاب انداختن خورشت
  • حاوی ویتامین‌های کامل گروه‌B5
  • تقویت عملکرد کبد و قلب به واسطه کاهش تری گلیسرید و کلسترول خون
  • مؤثر در درمان یبوست و پاکسازی‌کننده روده
  • بهبود سیستم تنفسی و ضد آلرژی

شما با استفاده کردن از پودر سبوس برنج دکتر بیز می‌توانید وزن خود را کاهش داده و به اندام دلخواه‌تان برسید و هم از خاصیت‌های بی‌شمار آن نیز در دیگر زمینه‌ها بهره ببرید.

همچنین فیبر موجود در سبوس برنج دکتر بیز مانند محصول  در طولانی مدت به همراه رژیم غذایی و ورزش می‌تواند موجب لاغری شده و حتی از بروز بیماری‌های قلبی و عروقی و دیابت پیشگیری کند.‌

خواص سبوس برنج فرآوری شده دکتر بیز

طریقه مصرف سبوس برنج دکتر بیز برای لاغری

نحوه استفاده از سبوس برنج دکتر بیز متفاوت است و به روش‌های مختلفی می‌توان از آن استفاده کرد.

جهت لاغری و کاهش وزن، یک قاشق غذاخوری سبوس برنج را ده دقیقه قبل از خوردن صبحانه درون یک لیوان شیر ریخته و میل کنید. این نحوه مصرف شور و نشاط شما را در آغاز صبح افزایش می‌دهد.

یک قاشق غذاخوری سبوس برنج را درون یک کاسه ماست ریخته و مخلوط کنید، سپس ده دقیقه قبل از صرف نهار و شام آن را میل نمایید. این شیوه مصرف باعث چربی‌سوزی و لاغری در اندام می‌شود.

نکته: در صورتی که سبوس برنج را به صورت‌ روزانه مصرف می‌کنید، لازم است 3 تا 6 لیوان آب و مایعات در روز بنوشید.

شیوه‌های دیگر از مصرف این ماده غذایی پر ارزش به قرار زیر است:

علاوه بر این، سبوس برنج قهوه‌ای دکتر بیز را می‌توانید همراه با ماست، شیر داغ، قهوه و نسکافه میل کنید.

خرید آنلاین سبوس برنج دکتر بیز

حال که این مقاله را تا به اینجا مطالعه کردید شاید این سوال برایتان پیش بیاید که این ماده غذایی پر خاصیت را از کجا می‌توان تهیه کرد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که شما می‌توانید جهت خرید اینترنتی سبوس برنج دکتر بیز در همین صفحه از سایت «biz-plus» اقدام نمایید.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خواص پودر سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خواص پودر سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز"، کلیک کنید.