در دیدار وزیر ورزش با ملی پوشان وزنه برداری چه گذشت؟ – خبرگزاری اوبیکو | اخبار ایران و جهان

در دیدار وزیر ورزش با ملی پوشان وزنه برداری چه گذشت؟ - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری اوبیکو، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در جریان بازدید از اردوی تیم ملی وزنه‌برداری اظهار کرد: این رشته همواره حضور موفقیت‌آمیزی در بالاترین سطح مسابقات که المپیک بوده، داشته است. یکی از ویژگی‌های وزنه‌برداری این است که همه المپیکی‌ها در فدراسیون جمع شده‌اند و با مدال‌های خوشرنگ در فدراسیون گرد هم آمده‌اند که در کمتر رشته ورزشی چنین اتفاقی رخ داده و این یک فرصت تلقی می‌شود. جوانگرایی انجام گرفته در تیم ملی قابل تقدیر است و باید سال‌ها قبل انجام می‌شد؛ چرا که آینده وزنه‌برداری را می‌سازد.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه گفت: تلاش ما خدمت صادقانه به تمامی ورزشکاران است و نوکر جامعه ورزش و تک‌تک ورزشکاران هستیم و وظیفه خود می‌دانیم که کمک کنیم. امسال اعتبارات فدراسیون‌های ورزشی نسبت به سنوات گذشته خیلی بهتر شده است اما در عین حال به افزایش هزینه فدراسیون‌ها هم توجه داریم و تلاش کرده‌ایم ناوگان تجهیزات فدراسیون‌ها نوسازی شود.

وی با اشاره به اینکه وظیفه وزنه‌برداران تمرکز صد درصدی است و نباید هیچگونه حاشیه‌ای آنها را آزار دهد، گفت: امروز برای عرض خسته نباشید آمده‌ایم و امیدواریم در المپیک و مسابقات جهانی موفق باشیم و باید بدانیم نواختن سرود ملی باعث خوشحال‌شدن دل مردم خواهد شد.

نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه برداری نیز در جریان این دیدار عنوان کرد: شرایط خوبی از نظر فنی داریم و امیدواریم در یک ماه آینده نیز با برنامه پیش برویم و هر دو نفر نمایش و رقابت خوب و در شان ورزش کشور و رشته وزنه‌برداری داشته باشند. مسابقات بزرگسالان جهان را سه ماه پس از المپیک پیش رو داریم و دو تیم خوب تشکیل شده و هر دو در حال تمرین‌اند و امیدواریم همگی موفق باشند.

سجاد انوشیروانی، رییس فدراسیون وزنه‌برداری نیز اظهار داشت: بعد از حضور کیومرث هاشمی حمایت‌های خوبی صورت گرفته است و با حمایت جامعه وزنه‌برداری شرایط خوبی داریم و تلاش کرده‌ایم یک محیط توام با آرامش و دور از حاشیه داشته باشیم. همدل هستیم که در روزهای آینده نتایجی درخور که مورد انتظار مردم است کسب کنیم و در مسیر خوبی قرار گرفته‌ایم و باید بگوییم که حمایت وزارت ورزش از وزنه‌برداری قابل تقدیر است. وزنه‌برداری همواره با مدال‌هایی که کسب کرده کمک‌حال ورزش کشور و پرچمدار بوده و امیدواریم این شرایط مجددا از المپیک پاریس آغاز شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "در دیدار وزیر ورزش با ملی پوشان وزنه برداری چه گذشت؟ – خبرگزاری اوبیکو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "در دیدار وزیر ورزش با ملی پوشان وزنه برداری چه گذشت؟ – خبرگزاری اوبیکو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.