سکه گران و طلا ارزان شد

سکه گران و طلا ارزان شد

هر سکه تمام طرح جدید امروز چهارشنبه ۲ تیر ۱۴۰۳، در بازار طلای تهران با ۸۹ هزار تومان افزایش نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته به قیمت ۴۰ میلیون و ۹۱ هزار تومان معامله شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری اوبیکو، قیمت هر قطعه سکه تمام طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز شنبه (۲ خرداد) در بازار طلای تهران نسبت به روزکاری گذشته، ۸۹ هزار تومان افزایش یافت و به قیمت ۴۰ میلیون و ۹۱ هزار تومان داد و ستد شد.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به قیمت روز کاری گذشته، ۳۶ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با افزایش قیمت ۱۰۰ هزار تومانی، ۲۲ میلیون و ۶۰۰ تومان قیمت خورد؛ ربع سکه نیز ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد.

قیمت سکه گرمی نیز بدون تغییر نسبت به روز کاری گذشته، شش میلیون و ۹۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران در مقایسه با روز گذشته با کاهش ۱۵ هزار تومانی، سه میلیون و ۳۵۱ هزار تومان معامله شد.

امروز بهای هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با افزایش قیمت ۰.۶ دلاری، ۲ هزار و ۳۲۱ دلار بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سکه گران و طلا ارزان شد" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سکه گران و طلا ارزان شد"، کلیک کنید.