شهردار مشهد: تمام اقدامات خود در شهرداری را معطوف به انتخابات کرده‌ایم

شهردار مشهد: تمام اقدامات خود در شهرداری را معطوف به انتخابات کرده‌ایم

اوبیکو/خراسان رضوی شهردار مشهد گفت: همه مدیران استانی به طور ویژه در حوزه انتخابات ورود پیدا کردند و ما در شهرداری مشهد در راستای انجام تکالیف قانونی تمام همت و تلاش خود را معطوف به سمت انتخابات کردیم.

محمدرضا قلندر شریف امروز ۸ تیرماه با حضور در جمع خبرنگاران در اتاق وضعیت فرمانداری مشهد، اظهار کرد: خیلی خوشحالیم که حضور پرشور مردم را در انتخابات شاهد هستیم‌. حادثه تلخ سقوط هلیکوپتر رئیس‌جمهور عزیزمان، با درایت و مدیریت مقام معظم رهبری تبدیل به فرصت شد و مردم چه در دوره تبلیغات انتخاباتی و چه امروز که رأی‌گیری شروع شد، حضور پرشوری داشتند و امیدواریم نتیجه‌ای مناسب برای مردم عزیز باشد.

وی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، امروز روز نشاط و شادی است؛ روزی که مردم با شور و نشاط در پای صندوق حضور خواهند یافت و انشاالله که یک برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی مخصوصا در حوزه انتخابات رقم خواهد خورد.

شهردار مشهد با بیان اینکه ما تمام همت و تلاش خود را معطوف به سمت انتخابات کردیم، گفت: در حوزه‌های مختلف مانند تبلیغات شهری و اجرای برنامه‌های فرهنگی و تبیینی برای تشویق مردم به شرکت در انتخابات است و همچنین فراهم‌آوری زمینه تبلیغات برای نامزدهای محترم به صورت مساوی در سطح شهر تمام توان خود را به کار گرفتیم.

قلندر شریف اضافه کرد: همه عزیزان در ارکان مختلف در حال خدمت هستند تا از مردم در پای صندوق رای استقبال کنند. همان طور که توسط تمام مسئولین تاکید شده، امروز در امنیت و سلامت کامل و با مشارکت بالای مردم عزیز اتفاق خوبی رقم می‌خورد.

حسن موحدیان رئیس شورای شهر مشهد نیز با حضور در اتاق وضعیت فرمانداری مشهد با بیان اینکه در جمهوری اسلامی حضور مردم برای تعیین سرنوشت خودشان است، عنوان کرد: سرنوشت جامعه‌ به انتخابات و کسی که نامش از صندوق‌ها درمی‌آید، بستگی دارد. مردم باید رأی دهند و رئیس‌جمهور با رأی بالایی انتخاب شود، زیرا این نشان‌دهنده اقتدار نظام در کل دنیا است.

وی تاکید کرد: همه وظیفه و تکلیف دارند که در انتخابات شرکت کرده و به سرنوشت جامعه اهمیت دهند، البته اینجا رأی است که تعیین می‌کند جامعه باید چه مسیری را طی کند.

پایان خبر اوبیکو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شهردار مشهد: تمام اقدامات خود در شهرداری را معطوف به انتخابات کرده‌ایم" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شهردار مشهد: تمام اقدامات خود در شهرداری را معطوف به انتخابات کرده‌ایم"، کلیک کنید.