شهید رییسی به تنهایی یک ملت بود

شهید رئیسی به تنهایی یک ملت بود

مسیول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان گفت: شهید رییسی، مانند بهشتی مظلوم زیست و مانند سردار سلیمانی با روحیه انقلابی به دیدار یار رفت خلاصه او به تنهایی «یک ملت» بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری اوبیکو، حجت الاسلام اسماعیل پاک نژاد، مسیول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت که در این دانشگاه برگزار شد، شهید رییسی را مرد میدان عمل خواند و اظهار کرد: شهید رییسی مانند بهشتی مظلوم زیست، مانند رجایی ساده زیست و به مانند سردار سلیمانی با روحیه انقلابی به دیدار یار رفت،  باید خلاصه و مفید گفت که او به تنهایی «یک ملت» بود.

وی با بیان اینکه هیچ سعادتی بالاتر از شهادت در حین خدمت نیست، افزود: خدمت به مردم بزرگ ترین عبادت است و خوشا به حال شهدای عزیزی که در حین خدمت به این درجه رفیع رسیدند، توانستند سربلند در پیشگاه معبود یکتا با ایمه اطهار در اعلی علیین محشور شوند و شفاعت کننده ملت شیفته، عاشق و ولایت مدار ایران اسلامی باشند.

مسیول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان عنوان کرد: امروز داغ و غم از دست دادن شهید جمهور، سید محرومان، مردی از سلاله نور و خدمت که آستین همت برای کمک به محرومان بالا زده تمام وجودمان را در آتش فراق خویش سوزاند، تاب وتوان را از دل هایمان گرفته و ما را در غم و اندوهی بی پایان غرق کرده است.

پاک نژاد بیان کرد: اگرچه به پشتوانه مقام معظم رهبری و مسیولان نظام اسلامی هیچ خللی در روند حرکت رو به رشد ایران اسلامی اتفاق نخواهد افتاد و این مسیر متعالی، ادامه خواهد یافت؛ اما همه وظیفه داریم در این شرایط حساس، هوشیارتر از قبل عمل کرده و خود را برای انتخابات پیش رو آماده سازیم.

وی با تاکید بر اینکه به همت مردم و مسیولان، راه شهید جمهورمکتبی و مردی سید ابراهیم رییسی استمرارمی یابد، اضافه کرد: باید از میراث ارزشمند شهدای انقلاب پاسداری شود تا مسیر پرشتاب پیشرفت و استقلال کشور جمهوری اسلامی ایران همچنان ادامه یابد و حرکت در مسیر تمدن عظیم وجهان گیر اسلامی به کندی نگراید.

مسیول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با برشمردن صفات نیکو و ملکوتی شهید خدمت آیت الله رییسی گفت: این شهید بزرگ دردیانت، فقاهت، ساده زیستی، تواضع و ساده زیستی، نگاه آینده نگر، ژرف اندیشی، مدیریت راهبردی و استراتژیکی افکارواعمالشان در حد اعلی و ستودنی بود، ملت آگاه و فهیم ایران اسلامی بار دیگر در انتخابات 18 تیرماه نزدیک ترین گزینه به شهید جمهور فقید را انتخاب کنند تاهمچنان در مسیر پیشرفت و توسعه در میادین بین المللی و ملی کشور اسلامیان در اوج بدرخشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شهید رییسی به تنهایی یک ملت بود" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شهید رییسی به تنهایی یک ملت بود"، کلیک کنید.