صعود آقامیرزایی به فینال 1000 متر کایاک و نبی رضایی به فینال کانوی 1000 متر

قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک آبهای آرام

صعود آقامیرزایی به فینال ۱۰۰۰ متر کایاک و نبی رضایی به فینال کانوی ۱۰۰۰ متر

صعود آقامیرزایی به فینال 1000 متر کایاک و نبی رضایی به فینال کانوی 1000 متر

با برگزاری رقابت مقدماتی علی آقامیرزایی در گروه دوم مقدماتی کایاک 1000 متر مردان اول شد و مستقیما به فینال مسابقات آب های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره ای المپیک صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری اوبیکو، مسابقات آب های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره ای المپیک امروز در روز سوم مسابقات در توکیو ژاپن دنبال می شود.

تیم قایقرانی آب های آرام با 6 ورزشکار و 4 مربی در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک حضور دارد.

علی آقامیرزایی در گروه دوم مقدماتی کایاک 1000 متر مردان در رقابت با حریفانی از قزاقستان، چین تایپه، هنگ کنگ، ازبکستان، سنگاپور و هند رقابت کرد و با زمان 3:38.876 دقیقه به عنوان قایق اول از خط عبور کرد و مستقیما به فینال این رقابت ها صعود کرد.

در این رقابت نمایندگان قزاقستان و ازبکستان دوم و سوم شدند.فینال این ماده فردا یکشنبه صبح برگزار می شود

صعود مستقیم نبی رضایی به فینال کانوی 1000 متر مردان

نبی رضایی در گروه دوم مقدماتی کانوی 1000 متر مردان در رقابت با حریفانی از تاجیکستان، کره، ازبکستان، هند و تایلند رقابت کرد و با زمان 4:00.347 دقیقه به عنوان قایق اول از خط عبور کرد و مستقیما به فینال این رقابت ها صعود کرد.

در این رقابت نمایندگان ازبکستان و کره دوم و سوم شدندفینال این ماده فردا یکشنبه صبح برگزار می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "صعود آقامیرزایی به فینال 1000 متر کایاک و نبی رضایی به فینال کانوی 1000 متر" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "صعود آقامیرزایی به فینال 1000 متر کایاک و نبی رضایی به فینال کانوی 1000 متر"، کلیک کنید.